Η απάντηση της ΓΓΑ στον Παναθηναϊκό
Από το Σεπτέμβριο του 2010 υποστηρίζει η ΓΓΑ και η διοίκηση του ΟΑΚΑ πως έχει παραχωρηθεί στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός το δικαίωμα χρήσης των συστημάτων ελέγχου πρόσβασης με ηλεκτρονικό εισιτήριο, αλλά εκκρεμεί η υποβολή από μέρους της επίσημου αιτήματος.
" Σε απάντηση της με αρ. πρωτ. 157/30-10-2014 επιστολής σας, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με το από 4-4-2014 έγγραφο μας, το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ελέγχου πρόσβασης στο κλειστό του ΟΑΚΑ είναι διαθέσιμο προς λειτουργία και χρήση από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2010.
Προϋπόθεση παραμένει η υποβολή επίσημου αιτήματος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός προς την ΓΓΑ για την παραχώρηση της χρήσης του, το οποίο εκκρεμεί.
Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων, η ΓΓΑ και το ΟΑΚΑ υλοποιεί άμεσα την εγκατάσταση γραμμής διαδικτύου.
Ως προς την πρόθεσή σας να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων της εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε, το σύστημα θα πρέπει να καλύπτει το σύνολο των προδιαγραφών της υφιστάμενης εγκατάστασης.
Είμαστε στη διάθεσή σας για την άμεση εκπαίδευση των στελεχών σας στην λειτουργία του συστήματος, καθώς και για την εξέταση με τη συμμετοχή σας από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓΑ και του ΟΑΚΑ, όλων των τυχόν εναλλακτικών λύσεων", ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.