Η συζήτηση με τον Σπύρο Καβαλιεράτο

O Σπύρος Καβαλιεράτος συνομίλησε για δύο ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τον τελικό πρωταθλήματος μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, για τις μεταγραφές των "αιωνίων" και για την... διαφορετική έκβαση που θα είχε το Final 4 της Ευρωλίγκας εάν δεν ήταν τραυματίας ο Λο.

Η συζήτηση με τον Σπύρο Καβαλιεράτο
INTIME SPORTS

Η συζήτηση:

13:49
Καλό μεσημέρι σε όλους. Είμαι έτοιμος για μια ενδιαφέρουσα μπασκετική συζήτηση.
13:50
aris7 : Γεια σου Σπύρο! ποιον θεωρεις φαβορί για τ πρωταθλημα? ποιος περιμενεις να κανει τη διαφορα κ πες μας ενα σκορ που περιμενεις
13:52
aris7: Θεωρώ πάντα φαβορί την ομάδα που έχει πλεονέκτημα έδρας. Και ο Παναθηναϊκός με πλεονέκτημα έδρας έχει να χάσει σε τελικό από το 1993. Από εκεί και πέρα έχασε μόνο στους ημιτελικούς του 2002
13:52
Elias : Yparhei kapoio noumero gia to twrino budget twn omadwn (pao & osfp) kai an anamenete na afxithei i meiwthei stin epomeni dietia?
13:53
Elias :Το αγωνιστικό μπάτζετ του Ολυμπιακού είναι κοντά στα 6,5 εκ ευρώ, του Παναθηναϊκού λίγο μεγαλύτερο. Θεωρώ ότι δεν θα αλλάξει κάτι τα επόμενα 2-3 χρόνια.
13:53
dik3 : Σπυρο καλησπερα γιατι παλι τα ιδια?Γιατι δυναμιτιζουν και οι 2 την ατμοσφαιρα?Παλια στα αρης'παοκ δεν ειχαμε τετοια........καταντια
13:56
dik3 : Ετσι θεωρούν ότι θα έχουν πλεονέκτημα. Αλλά δεν νομίζω ότι κερδίζει κανείς κάτι από αυτή τη διαδικασία. Οντως όταν αντίπαλοι ήταν Αρης και ΠΑΟΚ, υπήρχε πάθος, ένταση, αλλά η κατάσταση ήτα πολύ πιο ωραία και δεν ξεπερνούσε τα όρια. Βέβαια αν τώρα ήταν αντίπαλοι ΠΑΟΚ και Αρης για τον τίτλο, νομίζω τα ίδια θα έκαναν.
13:56
niop : Δεν είναι 
13:57
Ιωάννης : Καλησπέρα!!!! ότι και να γραφτεί και ειπωθεί για τον τελικό τον φετινό μου είναι παντελώς αδιάφορο. Όπως και για την εκβασή του. Ασχολούμαι με το μπάσκετ 25 χρόνια συνειδητά. Είναι η πρώτη φορά που δεν θα πρακολουθήσω τους τελικούς της Ελλάδας. Με κούρασε αυτό το πρωτάθλημα των δύο ταχυτήτων. έχει καμία σημασία ποιος θα το πάρει? Για εμάνα καμία.
14:00
Ιωάννης : Οντως δεν είναι καλό το πρωτάθλημα των δύο ταχυτήτων, οι αιώνιοι έχουν ξεφύγει πολύ και η μάχη για τον τίτλο είναι ανάμεσά τους. Τουλάχιστον στους τελικούς έχουμε δύο εξαιρετικά ποιοτικές ομάδες.
14:01
Σπύρος Αθανασιου Άνω Βούλα : Συνονόματε καλησπέρα σου. Έχει πιστεύεις φέτος καμία τύχη ο ολυμπιακός να "σπάσει" έδρα..?? Το λέω γιατί έχει μέτριους ψηλούς που παίζουν "ηρωικά" μεν αλλά δεν μπορεί να καλύψει αυτό την μετριότητα τους και στα γκάρντ αν πιάσεις τον Σπανούλη έχει κάτι ανερχόμενους και κάτι καινούριους ανένταχτους..!! Πάς πουθενά με μοναδικό σουτέρ τον Λοτζέσκι.??
14:02
Σπύρος Αθανασιου Άνω Βούλα : Ναι, έχει τύχη γιατί έχει ενέργεια και βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν θεωρώ ότι οι τελικοί είναι θέμα ψηλών, αλλά θέμα Σπανούλη και των υπόλοιπων περιφερειακών για τον Ολυμπιακό.
14:05
Κώστας : Καλησπέρα Συγνώμη αλλά δύο μέρες πριν τον πρώτο τελικό θυμήθηκαν οι Αγγελόπουλοι το θέμα με την ασφάλεια των παικτών; Είναι πασιφανές ότι πρόκειται για εκβιασμό. Αν μας παίξουν καλά οι διαιτητές τότε οκ μπορούν να παίξουν οι παίκτες του ολυμπιακού αλλά αν κατά των άποψη των Αγγελόπουλων δεν τους παίξουν καλά που συνεπάγεται και απώλεια του πρωταθλήματος τότε θα αποφασίσουν αυτοί αν θα επιτρέψουν τους παίκτες να παίξουν.
14:08
κυριακή : Είναι υποθετικό όλο αυτό, ας περιμένουμε να δούμε τι ακριβώς θα γίνει. Οπως και να έχει, δεν ήταν τυχαίο το τάιμινγκ των Αγγελόπουλων.
14:08
κυριακή : Γεια σας κ Καβαλιεράτε ο Γιαννακόπουλος σε μια συνέντευξη του είχε πει πως κύριος στόχος είναι η ελληνοποίηση του ρόστερ. Γνωρίζεις ποιοι παίκτες είναι στο στόχασρτο; Έχω διαβάσει για Μποχωρίδη και Αθηναίου
14:09
κυριακή : Δεν μπορώ να ξέρω ποιοι είναι οι στόχοι, αλλά το όνομα του Μποχωρίδη συζητιέται καιρό τώρα.
14:10
χρηστος : ο διαμαντιδης πως ανεβασε ξαφνικα στροφες?τι πιστευεις πως παιζεται?
14:10
χρηστος : Το ότι δεν υπάρχουν αγώνες Ευρωλίγκα επιτρέπει σε όλους τους παίκτες να έχουν περισσότερη ενέργεια.
14:11
aris7 : ποια η γνωμη σου για τον καιλ χαινς? θα επιστερεψει?ποια εινια τα δεδομενα?αν επιστρεψει,θα βοηθησει?
14:13
aris7: Σαφώς δεν δικαιώθηκε για την επιλογή του να παίξει στην ΤΣΣΚΑ, ειδικά από τη στιγμή που χρησιμοποιήθηκε και ως 4αρι. Κάτι που δεν του ταιριάζει. Οπως είχε αποκαλύCEI TO Contra.gr πριν από καιρό, έχει πει σε δικούς του ανθρώπους ότι θα ήθελε να γυρίσει. Ομως δεν είναι κάτι απλό, γιατί έχει συμβόλαιο με την ΤΣΣΚΑ. Είναι καθαρά θέμα ΤΣΣΚΑ
14:13
real : για μεταγραφες ακουγεται τιποτα
14:14
real : Δεν είναι ώρα για μεταγραφές ακόμα... Ούτε έχουν ληφθεί αποφάσεις για ανανεώσεις. Οι τελικοί θα κρίνουν πολλά.
14:14
μητσος10 : Σπυρο πως το βλεπεις το ματσαρισμα στους ψηλους?ποιος εχει πλεονεκτημα?
14:16
μητσος10 : Αν ο Μαυροκεφαλίδης παίξει όπως στη σειρά με τον ΠΑΟΚ, ο Παναθηναϊκός έχει μικρό πλεονέκτημα μέσα στη ρακέτα... Είναι το βαρόμετρο στις μάχες μέσα στο καλάθι.
14:16
Κωστας : Ποιος ειναι σε καλυτερη κατασταση θα παιξει ρολο η εδρα η οχι οπως ειδαμε πέρυσι
14:18
Κωστας : Αυτό ισχύει αν οι αγώνες γίνονται σε ουδέτερο γήπεδο. Στους τελικούς πάντα παίζει ρόλο και η έδρα. Κατά την άποψή μου τον πιο σημαντικό, μετά είναι η κατάσταση και η φόρμα.
14:18
κωστας κ. : Καλησπερα και...χρονια μου πολλα(!)..Εξηγησε μας σε παρακαλω αν φταιει η διαιτησια καθε (μα καθε) φορα που καποιος χανει...
14:19
κωστας κ. : Πολύχρονος. Οχι δεν φταίει πάντα η διαιτησία, τις περισσότερες δεν φταίει. Αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που ένα ματς κρίνεται από σφυρίγματα των διαιτητών.
14:20
kosmas : Tha pame fetos se 5 mats.ti les?
14:20
kosmas : Οχι, θερώ ότι το πρωτάθλημα θα κριθεί στα 4 ματς.
14:24
nick : νομιζεις πως ο παο θα ανακαμψει ακι θα εχει βρει την φορμα του μεχρι τους τελικους?? θεωρω πως ο ολυμπιακος εχει φορα και δεν μπορει να του την κοψει ο παο του αλβερτη. ο πεδουλακης ειχε διαβασει πολυ καλα τα ατου του οσφπ, γι'αυτο και ο οσφπ σε καθε ματς με το ζορι περνουσε τους 50 ποντους.Ο παο δεν εχει φρεσκαδα και ενεργεια στο παιχνιδι του.Η γνωμη μου ειναι πως θα το παρει ευκολα-δυκολα ο οσφπ
14:28
nick : Αυτό το κομμάτι συζήτησης είναι το πιο σημαντικό ίσως εν όψει των τελικών. Ο Παναθηναϊκός με τον Πεδουλάκη στον πάγκο είχε βρει το κουμπί του Ολυμπιακού στην άμυνα. Σε τέτοιο βαθμό που είχε επηρεάσει και ψυχολογικά τους ερυθρόλευκους. Σαφώς ο Παναθηναϊκός δεν πρόκειται να αλλάξει τακτική στην αντιμετώπιση των πικ εντ ρολ, θα ακολουθήσει συνταγή Πεδουλάκη στους τελικούς. Αλλά το θέμα είναι αν οι παίκτες θα εκτελέσουν με τον ίδιο τρόπο ή αν στον Ολυμπιακό έχουν βρει τον τρόπο να απαντήσουν. Και κυρίως να ξεπεράσουν και το ψυχολογικό τους πρόβλημα. 
Ως προς το θέμα της ενέργειας, ο Ολυμπιακός πράγματι έδειξε πως έχει περισσότερη και μοιάζει να βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση, από την άλλη όμως ο Διαμαντίδης ανεβάζει στροφές από πλευράς Παναθηναϊκού.
14:28
κωστας : καλησπερα!πιστευεις οτι η αγωνιστική και ψυχολογικη ανοδος των παπαπετρου-λοτζεσκι- περπερογλου θα ειναι το σημειο που θα κρινει τους τελικους?αν αναλογιστεις οτι μπραμοσ-ματσιουλις δεν ειναι και στα καλυτερα τους...ειδικα ο πρωτος!
14:30
κωστας : Δεν πιστεύω ότι οι ημιτελικοί και οι προημιτελικοί έχουν σχέση με τους τελικούς. Είναι εντελώς διαφορετικές οι συνθήκες και η ψυχολογία σε αυτά τα ματς. Συνεπώς δεν θεωρώ ότι παίζει ρόλο η αγωνιστική κατάσταση στα προηγούμενα παιχνίδια, είναι σαν να αρχίζουμε από το μηδέν.
14:30
Αντωνης: : καλησπερα! ι βλεπεις για το πρωτο παιχνιδι? πιστευω οτι θα κερδισει ο ολυμπιακος....
14:31
Αντωνης: Νομίζω ότι είναι το πιο κομβικό παιχνίδι. Αυτό και το τρίτο ματς θα κρίνουν τον τίτλο
14:31
Elias : Gia tis anametriseis na perimenoume kapoia ekplixi ston tropo pou tha paixoun oi omades? kapoia tricks? i tha doume pali to kleisto paihnidi pou eidame sta teleftaia match kai pou einai arketa provlepsimo kai vareto..
14:32
Elias : Νομίζω ότι τα ματς θα πάνε σε άλλο ρυθμό γιατί ο Παναθηναϊκός έχει αλλάξει κάπως το στυλ του με τον Αλβέρτη. Θα έχουμε μεγαλύτερα σκορ, δίχως αυτό να σημαίνει ότι θα δούμε σούπερ θέαμα. Οι ελληνικοί τελικοί φημίζονται για την τακτική τους, πουθενά αλλού στον κόσμο δεν συναντά κανείς τέτοια παιχνίδια τακτικής.
14:33
ΤΑΚΗΣ : Καλησπερα,ο παππας με μειωμενο εως ανυπαρκτο χρονο συμμετοχης φετος,θα ειναι στα πλανα της νεας χρονιας?
14:34
ΤΑΚΗΣ : Με βάση τις εξαγγελίες της διοίκησης του Παναθηναϊκού για ελληνοποίηση, νομίζω ότι θα είναι στα πλάνα και θα παίζει περισσότερο.
14:35
TIMOTHY : ΣΠΥΡΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ? ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ (ΛΙΓΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ) Ο ΑΛΒΕΡΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ?
14:37
TIMOTHY : Αν υποθέσουμε ότι είναι ο χειρότερος Παναθηναϊκός, θα φταίει ο Αλβέρτης φι αυτό; Από πού και ως πού; Δεν λέω ότι είναι ο κατάλληλος προπονητής ή όχι, λέω ότι δεν έφτιαξε αυτός την ομάδα. Αν πάρει, πάντως, το πρωτάθλημα θα είναι επιτυχημένος ο Φράγκι από κάθε άποψη.
14:38
Nikos : Κύριε Καβαλιεράτο έχω μια απορία. Αναφέρατε πριν ότι ο ΠΑΟ θα έχει τη νέα σεζόν μεγαλύτερο μπάτζετ από τον Ολυμπιακό, σίγουρα άνω των 6,5 εκ. ευρώ. Τελικά, τί συνέβη με όλα αυτά που είχαν γίνει πέρυσι με τα χρέη της ΚΑΕ ΠΑΟ και το χώσιμο του Δ. Γιαννακόπουλου στον θείο του; Ξεχρεώθηκαν όλα;
14:39
Nikos : Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το μπάτζετ δεν έχει σχέση με το τι είχε γίνει πιο παλιά.
14:39
nikos7 : καλησπερα..πιστευω πως ο ολυμπιακος εχει βαλει τα γυαλια στον γιαννακοπουλο οσον αφορα τις ελληνικες μεταγραφες και μαλλον γι αυτο θα αλλαξει το ροστερ ο παναθηναικος?
14:41
nikos7 : Ο Ολυμπιακός φρόντισε από την εποχή Γιαννάκη να ενισχυθεί με νεαρούς Ελληνες, όχι μόνο τώρα. Το πρόβλημα για τον Παναθηναϊκό με τη νέα γενιά Ελλήνων δεν δημιουργήθηκε τα δύο τελευταία χρόνια.
14:42
ΚΩΣΤΑΣ : ΚΕ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΑ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ;ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ 'ΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΠΑΝΟΥΛΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ';ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ
14:44
Αν δεν τον γνωρίζεις κάνω ρεπορτάζ Ολυμπιακού και ρωτήθηκα για τον Ολυμπιακό. Η απάντηση προηγουμένως. Απάντηση ότι για τον Ολυμπιακό οι τελικοί δεν είναι θέμα ψηλών αλλά θέμα Σπανούλη και των υπολοίπων περιφερειακών.

"Δεν θεωρώ ότι οι τελικοί είναι θέμα ψηλών, αλλά θέμα Σπανούλη και των υπόλοιπων περιφερειακών για τον Ολυμπιακό".




14:45
Takis21 : Εχει ακουστει οτι ο Παναθηναικος εχει κλεισει μποχωριδη και βεζενκοφ αλλα θα ανακοινωθουν αμεσως μετα τα πλευ οφφ...Ξερεις κατι?
14:46
Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά αν τους έχει κλείσει, θα έχει κάνει δύο σπουδαίες κινήσεις.
14:46
Θοδωρής : Καλησπερα, γνωριζεις κατι για το πως θα χειριστουν τους ψηλους τους οι 2 ομαδες στο τελος της σεζον? Λογικα Μπεγκιτς, Σερμαντινι εξω και φανταζομαι και Μπατιστ για τον ΠΑΟ. Ξερεις κατι για Καββαδα, Σιμονς και τι στυλ ψηλους θα κυνηγησουν? Ευχαριστω.
14:48
Είναι ξεκάθαρο ότι ο Ολυμπιακός δεν θα κρατήσει τον Μπέγκιτς, ούτως ή άλλως είναι εκτός εδώ και καιρό. Ο Καββαδάς είναι Ελληνας δεν υπάρχει λόγος να φύγει, για τα υπόλοιπα είναι νωρίς ακόμα. Ο Μπατίστ δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό.
14:49
γιώργος : Πιστεύεις πως ο Αλβέρτης θα συνεχίσει και του χρόνου ως προπονητής στον παο ασχέτως αν θα πάρει το πρωτάθλημα η ομάδα
14:49
Δεν γνωρίζω τις προθέσεις του Παναθηναϊκού. Αποψή μου είναι πως αν πάρει το πρωτάθλημα, αξίζει να μείνει στον Παναθηναϊκό. Αν βέβαια το θέλει και ο ίδιος.
14:51
Νικος : κ. Καβαλιεράτο , καλησπέρα.Αυτό που έχω να πώ δεν έχει καμία σχέση με τους τελικούς της Α1, ο καλύτερος θα κερδίσει. Είμαι μπασκετικός και αυτό που θέλω να αναφέρω είναι ότι η ΝΕΡΙΤ "έδειξε" από το κανάλι NEΡΙΤ sports τους ημηυτελικούς. Σε περιχές χωρίς ψηφιακό σήμα εκπέμπει και καλά αναλογικά στην συχνότητα του TV5.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ. ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΡΙΤ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΣΩ PC. Θα ήταν καλό να ακουστεί λίγο παραπάνω το συγκεκριμένο θέμα.
14:52
Καλά έκανες και το έγραψες. ΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΟΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΜΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ 
14:53
shark13cisse : Χαίρομαι που λες ότι είναι θέμα Σπανούλη διότι ο Bill στο ΟΑΚΑ κάνει κάκιστα παιχνίδια. Επίσης λίγο να ανεβάσει ο 3D τότε πιστέω ότι είναι απλά θέμα Διαμαντίδη, απλά να κάνει τα βασικά του.
14:54
Οι ηγέτες των δύο ομάδων κρίνουν τους τελικούς, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Γι αυτό και η απόδοση των Σπανούλη-Διαμαντίδη θα παίξει τον πιο καθοριστικό ρόλο.
14:54
nikos : για το θεμα του προπονητη του παναθηναικου ακουγεται τιποτα ?
14:54
Νομίζω ότι μετά το τέλος της σεζόν θα ληφθούν αποφάσεις.
14:55
kostas : Σπύρο καλησπέρα, Θα ήθελα ένα σχόλιο σου για το ατυχές σου άρθρο ότι ο τελικός της euroleague παίχτηκε στην Μαδρίτη με Ολυμπιακό. Με εκτίμηση
14:56
Νομίζω ότι αποδείχθηκε στην πράξη πως έκανα μεγάλο λάθος. Δεν πίστευα ότι η Μακάμπι μπορεί να νικήσει τη Ρεάλ, όμως έπεσα έξω.
14:56
g7777 : legetai kati gia kouper ti gonetai.
14:57
Ο Κούπερ είναι σπουδαίος πλέι μέικερ και θεωρώ πως το επόμενο βήμα του πρέπει να είναι σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό. 
14:57
Panos : Ισος ο Jimmer Fredette θα ηταν καλός για ευρώπη αν δεν το πάρει καποια ομάδα nba. Φονικό σουτ και γρήγορη εκτέλεση αλλά δεν του έδωσαν ποτέ ευκαιρία
14:58
mike : Ο μονος φορμαρισμενος απο το παο ειναι ο μαυροκεφαλιδης.Λασμε-γκιστ δεν ειναι οπως περυσι και ο βασιλης ειναι πεινασμενος... απο την αλλη ο διαμαντιδης δεν μπορει.Επισης ο μπαρτζωκας παιζει το τελευταιο του χαρτι αν χασει το πρωταθλημα δεν νομιζω να μεινει στην ομαδα.Συμφωνεις
15:00
Και ο Διαμαντίδης είναι ανεβασμένος, όχι μόνο ο Μαυροκεφαλίδης. Το μάτι του Σπανούλη γυαλίζει, αυτό είναι αλήθεια. Οσο για τον Μπαρτζώκα, δεν συμφωνώ ότι αν χάσει το πρωτάθλημα θα φύγει. Κι αν το χάσει, εξαρτάται πώς θα το χάσει.
15:01
nikos13 : pou pysteueis oti xreiazete enysxisk o panathinaikos gia na mporesei na diekdikisei thn eisodo stoi final four tou xronou sthn eurolegue?
15:02
Στην περιφέρεια χρειάζεται μεγάλη ενίσχυση. Εκεί πονάει, ειδικά από τη στιγμή που ο Διαμαντίδης δεν μπορεί να τα κάνει πλέον όλα μόνος του.
15:02
ΓΙΑΝΝΗΣ : Σπύρο το inside game του Ολυμπιακού μπορεί να δώσει λύσεις;Επίσης πότε επιτέλους ο Κόουτς Μπαρτζόκας θα βρει ένα τρικ για να αντιμετωπίσει το μαρκάρισμα του Σπανούλη απο τα 4αρο 5άρια του Παναθηναικού;
15:04
Ετσι όπως είναι φτιαγμένος ο Ολυμπιακός, μόνο ο Πρίντεζης και ο Περπέρογλου μπορούν να δημιουργήσουν καταστάσεις μέσα στη ρακέτα. Οι υπόλοιποι μπορούν να τελειώσουν έτοιμες φάσεις. Νομίζω ότι λύση στο μαρκάρισμα του Σπανούλη δεν θα δώσει ο Μπαρτζώκας, αλλά μόνο ο Σπανούλης... 
15:05
Βασίλης Μαρούσι : Σπύρο πώς μπορείς να εξηγήσεις το γεγονός ότι 10 χρόνια που ασχολούνται οι Αφοι, δεν έχουν καταφέρει ΜΙΑ φορά να επιβάλουν το δίκιο τους? Τανατζή βλέπουμε πάλι
15:06
Η κάθε ομάδα δεν θέλει από έναν διαιτητή... Ο Ολυμπιακός τον Τανατζή και ο Παναθηναϊκός τον Πηλοϊδη. Οπως και να έχει, είναι η τελευταία χρονιά του Τανατζή, συμπλήρωσε το όριο ηλικίας.
15:07
Πέτρος : Αν ο Σπανούλης για παράδειγμα δεν πάει εθνική υπάρχει τιμωρία; Στην περίπτωση του Διαμαντίδη τι είχε συμβεί;
15:09
Ο κανονισμός λέει πως κάθε παίκτης που αρνείται συμμετοχή στην Εθνική τιμωρείται. Ο Αρκεί να κληθεί. Ο Διαμαντίδης δεν καλείται από τότε που δήλωσε πως τελείωσε από την Εθνική. Είναι περισσότερο τυπικό το θέμα, όχι ουσιαστικό. Δεν είναι η τιμωρία το θέμα σε αυτές τις περιπτώσεις.
15:09
νικος 515 : Σπύρο συμφωνείς ότι ο πάο θέλει ένα καλό ξεκαθάρισμα και να επενδύσει το καλοκαίρι σε νέους και να μην κάνει το λάθος της τελευταίας χρονιάς με παίχτες ηλικίας τύπου 33+ (συγκεκριμένα αναφέρομαι σε απομάκρυνση μπατιστ, καρι και μαυροκεφαλίδη τον οποίο θεωρώ μονοδιάστατο και λίγο για τον Παο)
15:11
Ναι, αυτό χρειάζεται και το ξέρουν και οι ίδιοι. Το καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός θα προσπαθήσει να κάνει επανεκκίνηση και ελληνοποίηση. Βέβαια ο Μαυροκεφαλίδης είναι 30 και τον τελευταίο καιρό είναι αναγεννημένος, οπότε δεν θα συμπεριληφθεί στην κατηγορία που λες
15:14
nwntas : SPURO EXEIS AKOUSEI TA SENARIA GIA MANTZARH KAI PANATHINAIKO;;TH GNWMH SOU THELW
15:16
Ο Μάντζαρης έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και μπάι άουτ για το ΝΒΑ. Αν τώρα τον πάρει ομάδα ΝΒΑ για να μπορέσει μετά να είναι ελεύθερος να πάει σε άλλη ομάδα της Ελλάδας ή της Ευρώπης, το βλέπω υπερβολικό. 
15:16
thanasis : Pantws sto Olympiakos Panathinaikos pote den mporoume na kseroume to nikhth aneksarthta apo paiktes katastash ktl..sumfwneis spuro;
15:17
Συμφωνώ απόλυτα. Πάντα γίνονται προβλέψεις και μετά βλέπουμε άλλα. 
15:17
Γρηγορης : Καλησπερα...Με Λο τι γινεται;Ανηκει ακομα στον Ολυμπιακο..Θα παραμεινει;Εχουμε καποιο νεο;
15:18
Ο Λο έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, οι γιατροί θα αποφασίσουν αν μπορεί να συνεχίσει ή όχι το μπάσκετ. Οχι απλά αν θα παίξει στον Ολυμπιακό. Οι ερυθρόλευκοι θα περιμένουν, αλλά το θεωρώ δύσκολο να επιστρέψει.
15:18
Κώστας : Καλησπέρα.Μπορεί τελικά ο Κόλλινς να αποδειχθεί παίχτης-κλειδί στην άμυνα του Ολυμπιακού σε αυτή τη σειρά των τελικών. Απο τα παιχνίδια με τη Ρεάλ και μετά δείχνει μια σταδιακή βελτίωση.Ποιους άλλους παίχτες θεωρείς βαρόμετρο (εκτός του Σπανούλη-Διαμαντίδη) για τις δυο ομάδες;
15:19
Από τον Ολυμπιακό τον Σλούκα και τον Περπέρογλου, από τον Παναθηναϊκό τον Μαυροκεφαλίδη και τους Γκιστ-Λάσμε
15:19
alex NY : Me gist kai lasme se kaki katastadi den exei tyxi o pao
15:20
Συμφωνώ, αλλά δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι. Οι τελικοί είναι διαφορετική ιστορια από τα υπόλοιπα πλέι οφ
15:20
παρησ απο πατρα : ντανστον η λασμε?πιστευω πως θα δουμε τν νταστον ως 4οπωσ στιν ευρωπη σωστα?
15:21
Δεν θεωρώ ότι μπορεί να παίξει ο Ντάνστον στο "4", εκτός από πολύ μικρά χρονικά διαστήματα. Χάνει πολύ στην επίθεση με τον Αμερικανό στο "4 ο Ολυμπιακός.
15:22
κωστας : καλησπερα!πιστευεις πως η αγωνιστικη ακι ψυχολογικη των παιχτων του ολυμπιακου στη θεση 3(περπερογλου,παπαπετρου,λοτζεσκι)θα παιξει σημαντικο ρολο στην αντιστοιχη πτωση των παιχτων του παο στην ιδια θεση?(μπραμος-ματσιουλις)
15:23
Για μένα δεν παίζει ρόλο η κατάσταση και η φόρμα πριν από τους τελικούς. Είναι άλλα αυτά τα ματς που έρχονται. 
15:23
κωστας κ. : Και θεωρεις πως η διαιτησια, οταν φταιει οπως ειπες, το κανει η δεν το κανει εσκεμενα?...
15:24
Αλλες φορές εσκεμμένα, άλλες φορές από λάθος εκτίμηση. Δεν είναι όλα τα λάθη ίδια.
15:25
Tασος : Σπυρο γιατι θεωρεις 4? Λογω ελλειψεως δυναμεων και απο τις δυο πλευρες?
15:26
Επειδή θεωρώ ότι θα γίνει ένα μπρέικ στους τελικούς.
15:26
dida : mpori na ti vgali o olimpiakos mono me 2 center?
15:27
Ντάνστον, Σίμονς, Σερμαντίνι. Τρεις είναι οι σεντερ.
15:27
τοτορος : Σε καλυτερη κατασταση ο Ολυμπιακος.
15:27
panos : poios pisteueis oti vrisketai se kalyeteri forma?
15:28
Ο Ολυμπιακός είναι σε καλύτερη κατάσταση, αλλά οι τελικοί είναι διαφορετική ιστορία.
15:30
vaggelis : Σπύρο καλησπέρα,παρατηρείς μια διστακτικότητα τελευταία του Πρίντεζη στο ποστάρισμα?Είναι ίσως ο πιο δύσκολος παίχτης να τον αντιμετωπίσεις και δεν το εφαρμόζει καθόλου πλέον ούτε στα ματς με Πανιώνιο πόσο μάλλον στα πλεί-οφ με την Ρεάλ..η γνώμη σου?
15:30
Στο τελευταίο ματς του Ολυμπιακού στη Νέα Σμύρνη η νίκη ήρθε από το ποστάρισμα του Πρίντεζη στις τελευταίες φάσεις.
15:35

15:36
Γιωργος43 : Σπυρο καλησπερα!Αν σου ελεγαν να πονταρεις για το πρωταθλημα που θα πονταρες?Και αν με Acie Law ο Ολυμπιακος που για μενα ισχυει θα πηγαινε ευκολα final4
15:38
Θα πόνταρα στην έδρα.. Οσο για τον Λο; Αν έπαιζε ο Λο και οι υπόλοιποι τραυματίες, θεωρώ ότι ο πρωταθλητής Ευρώπης θα ήταν διαφορετικός. Ο Ολυμπιακός θα έπαιρνε τη 2η θέση, θα ήταν το φαβορί απέναντι στην Μακάμπι και θα πήγαινε φάιναλ φορ. Δεν λέω ότι θα το έπαιρνε ο Ολυμπιακός, αλλά ότι δεν θα το έπαιρναν οι Ισραηλινοί.
15:38
Marios12 : Poios pisteueis oti thA to parei?o osfp Mipos exei perissoteres pithanotites gt exei poio neous paixtes p ta dinoun ola enw o pao exei paixtes megalis ilikias?
15:39
Δεν είμαι μάγος για να ξέρω ποιος θα το πάρει, όμως θεωρώ τον Παναθηναϊκό φαβορί λόγω έδρας.
15:39
Θωμάς : Καλησπερα Σπυρο..ποια η αποψη σ για τον d.j cooper..θ πιασει αν παρει μεταγραφη σ εναν απο τους 2 μεγαλους η θα περιοριστει???
15:40
Είναι 24 ετών και παίζει ήδη με ωριμότητα. Νομίζω ότι είναι πλέι μέικερ υψηλού επιπέδου και θα "πιάσει" και σε ομάδα Ευρωλίγκα.
15:40
ΘΥΡΑ 7 ΠΑΤΡΑΣ : Πιστεύεις ότι είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας η απόδοση Σπανούλη και κάποιων άλλων στο οακα?Μετά από 3 ματς φέτος στο οακα θεωρεις ότι θα ειμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε καταστασεις που ειχαμε αντιμετωπίσει και πριν ή πάλι στα στο τελευταιο 2λεπτο θα μενουμε άποντοι?
15:42
Η άμυνα του Παναθηναϊκού έπαιξε σημαντικό ρόλο, αλλά είναι και θέμα ψυχολογίας. Ο Σπανούλης τα έχει βάλει με κάθε είδους άμυνα και βρίσκει λύσεις, νομίζω ότι το τα δύο τελευταία καλάθια που έβαλε απέναντι στον Παναθηναϊκό στο ματς της Ευρωλίγκα τον έχουν βοηθήσει στο ψυχολογικό κομμάτι.
15:42
Χρήστος : Καλησπέρα,οΤάσος Μαγουλάς θεωρεί καλύτερο παίχτη τον Λάσμε από τον Ντάνστον,ποια είναι η δική σου άποψη Σπύρο.Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ο Ντάνστον όχι μόνο είναι καλύτερος,αλλά παίζει και πιο έξυπνα.
15:43
Θεωρώ τον Ντάνστον καλύτερο και βέβαια έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης.
15:43
ΚΩΣΤΑΣ : Ο Ολυμπιακος μπαινει στη σειρα με ενα σημαντικο μειονεκτημα,οτι πρεπει να βασιστει εξ ολοκληρου στο ντανστον στη θεση 5 ενω ο παο εχει προσθεσει τον μαυροκεφαλιδη στον λασμε
15:44
Διαφωνώ, ο Σίμονς και ο Σερμαντίνι μπορούν να δώσουν λύσεις.
15:44
aris7 : σε ποιες θεσεις χρειαζεται ενισχυση ο ολυμπιακος και εσυ ποιους θα επελεγες για να καλυψεις τρυπες? με το Λο καμιά ενημερωση?
15:45
Για τον Λο έγραψα. Αν δεν μπορέσει να παίξει, ο Ολυμπιακός χρειάζεται έναν καλό γκαρντ... Και να ενισχυθεί με ακόμα έναν καλό παίκτη στη θέση του σέντερ.
15:46
niknik 17 : delaney,brown,tha paixoun auta ta onomata gia osfp?davis?ksexasthke h tha epanelthei?
15:47
Πολλά ονόματα θα παίξουν, δεν είναι ώρα να αναλύσουμε την επόμενη μέρα. Κυρίως γιατί δεν έχει σχεδιαστεί ακόμα η επόμενη μέρα. Μετά τους τελικούς θα τα συζητήσουμε όλα.
15:47
Mrm3 : Poios pisteueis einai kaliteros o pao I o osfp?o osfp pisteuw exei perissoteres pithanotites logw newn paixtwn Kai paixtwn p paizoun me psixi
15:48
Σε ουδέτερο γήπεδο θα ήταν φαβορί ο Ολυμπιακός, με αβαντάζ όμως στον Παναθηναϊκό, οι πράσινοι έχουν τον πρώτο λόγο.
15:48
Νίκος : Καλησπέρα, πιστεύεις ότι ο Βουγιούκας και ο Μαυροκεφαλίδης θα χωρούσαν και οι δύο μαζί στον Πάο, Επίσης πως κρίνεις τους Ούκιτς Κάρυ και Ράιτ ,υπάρχει περίπτωση να συνεχίσει ένας απο τους τρείς σε Πάο;;
15:50
Ο Βουγιούκας είναι 5αρι, ο Μαυροκεφαλίδης 4-5αρι, θεωρώ ότι μπορούν να παίξουν μαζί. Οι τρεις περιφερειακοί του Παναθηναϊκού μάλλον θα αντικατασταθούν.
15:50
Έαλος : Κύριε Καβαλιεράτε, χαίρε. Εν τέλει, με το θέμα της τιμωρίας των Πηλοίδη Σχοινά, τι γίνεται; Δεν υπάρχει κανονισμός που να ερμηνεύει την τιμωρία; Πώς είναι δυνατόν να κατηγοριοποιεί η ΕΟΚ την τιμωρία στα διεθνή παιγνίδια και να μην ισχύει στα εγχώρια; Εν ανάγκη, ας ενημερωθεί η FIBA και ας γνωμοδοτήσει.
15:52
Πέρασαν από εξετάσεις στην Ελλάδα βάσει κανονισμού, άρα είναι νόμιμη η συμμετοχή τους στις εγχώριες διοργανώσεις. Δεν τιμωρήθηκαν στα διεθνή παιχνίδια, απλά δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής.
15:54
Λοιπόν, συμπληρώσαμε δύο ώρες συζήτησης. Δεν απάντησα σε όλους, συγνώμη σε όσους δεν πρόλαβα. Θα τα ξαναπούμε σύντομα. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.

News 24/7

24MEDIA NETWORK