X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ποιοι ερίζουν για να "στεγάσουν" τον Ολυμπιακό

Το τηλεοπτικό συμβόλαιο του Ολυμπιακού είναι μία από τις δύο εκκρεμότητες που έχει να τακτοποιήσει η διοίκηση της ΚΑΕ. Το άλλο είναι η διαφήμιση στη φανέλα.

Ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος είπε στη Media Day των "ερυθρολεύκων" ότι οι ανακοινώσεις για τα δύο αυτά ανοικτά θέματα θα υπάρξουν την ερχόμενη Δευτέρα, αν όχι την πρώτη ημέρα της επόμενης εβδομάδας σίγουρα πριν από τον προημιτελικό με τον Παναθηναϊκό.

Οι συζητήσεις για τη νέα τηλεοπτική στέγη των Πειραιωτών είναι σε εξέλιξη και θα συνεχιστούν. Γιατί στα γραφεία της ΚΑΕ υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις από δύο συνδρομητικά κανάλια και ένα ελεύθερο.

Όπως είναι λογικό σε αυτήν την περίπτωση OTE TV και NOVA έχουν το πλεονέκτημα έναντι του ΑΝΤ1 που παίζει ως αουτσάιντερ. Οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες μάχονται στήθος με στήθος για την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων του Ολυμπιακού στην Ελλάδα, αν και σε αυτή τη φάση ο ΟΤΕ TV φαίνεται να έχει πάρει ένα μικρό πλεονέκτημα.

Τίποτα βέβαια δεν θα πρέπει ν' αποκλειστεί. Ακόμη και ρελάνς στη ρελάνς. Το σίγουρο είναι πως κερδισμένη θα βγει η πειραϊκή ομάδα.

Το θέμα της διαφήμισης στη φανέλα είναι εξίσου σημαντικό για έναν επιπλέον λόγο: την απάντηση στη χορηγική συμφωνία του Παναθηναϊκού με το Stoiximan.gr.

24MEDIA NETWORK