X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Πτώση στα εισιτήρια, τι έκαναν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός

Δεν διέγραψε και την καλύτερη δυνατή πορεία η Ευρωλίγκα κατά την εφετινή σεζόν σε ότι αφορά την προσέλκυση κοινού στα γήπεδά της.

Σύμφωνα με στοιχεία του Gigabasket.com που αναδημοσιεύει η El Mundo Deportivo τα εφετινά παιχνίδια της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης στο μπάσκετ παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 7634 θεατές, νούμερο που είναι μειωμένο σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν κατά 5,75.

Η πτώση, που πάντως δεν ήταν πολύ μεγάλη, παρατηρήθηκε επειδή εμπορικοί σύλλογοι όπως η Παρτιζάν δεν συμμετείχαν στην εφετινή διοργάνωση.

Σχετικά με τις ελληνικές ομάδες, ο Ολυμπιακός είχε κατά μέσο όρο 8250 έναντι 8934 την προηγούμενη σεζόν ενώ αντίθετα ο Παναθηναϊκός παρουσίασε σχετική άνοδο αφού έκοβε κατά μέσο όρο 12714 εισιτήρια έναντι 12060 πέρυσι.

Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία εδώ.

24MEDIA NETWORK