X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τι κέρδισε η Ευρωλίγκα με το νέο σύστημα

Το νέο μοντέλο διεξαγωγής στην Ευρωλίγκα κρίνεται επιτυχημένο, αν μείνουμε αποκλειστικά και μόνο στους αριθμούς.

Πολλή κουβέντα έχει γίνει για την αλλαγή στο σύστημα διεξαγωγής της Ευρωλίγκας, η οποία έφερε μείωση των ομάδων αλλά περισσότερα παιχνίδια στο καλεντάρι.

Οι αριθμοί έρχονται να καταρρίψουν την -αρνητική- άποψη πως η νέα μορφή της κορυφαίας διοργάνωσης είναι προβληματική λόγω της συχνότητας των αγώνων.

Στη συνάντηση που έγινε τη Δευτέρα μεταξύ του Τζόρντι Μπερτομέου και των εκπροσώπων των ομάδων επιβεβαιώθηκε πως μετά το πρώτο τρίτο της σεζόν...

- έχει αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα, αφού πολλά παιχνίδια κρίνονται σε μικρές διαφορές, και μαζί η ταχύτητα του παιχνιδιού.

- η προσέλευση του κόσμου στα γήπεδα έχει παρουσιάσει αύξηση που ξεπερνάει το 20%.

- τα έσοδα από τηλεοπτικά δικαιώματα έχουν εκτοξευτεί κατά 78%, ενώ νέοι χορηγοί εξέφρασαν το ενδιαφέρον να επενδύσουν στο προϊόν, με αποτέλεσμα τα χρήματα στα ταμεία της Ευρωλίγκας να παρουσιάσουν αύξηση που αγγίζει το 35%.

24MEDIA NETWORK