X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τουλάχιστον νίκησε

Ο Δημήτρης Κριτής σχολιάζει την επιστροφή του Παναθηναϊκού στις νίκες στην αναμέτρηση με την Ξάνθη στη Λεωφόρο.

INTIME SPORTS

Αν το ζητούμενο ήταν η επιστροφή στις νίκες για να τονωθεί η ψυχολογία στα αποδυτήρια, αυτή ήρθε. Αν το πρόβλημα ήταν ψυχολογικό. Όχι πώς τα σερί ανεπιτυχών αποτελεσμάτων δεν ρίχνουν τους δείκτες της αυτοπεποίθησης, αλλά όσο νά 'ναι, παίζουν ένα ρόλο και τα πρόσωπα και η διάταξη στο χορτάρι.

Με κεκτημένη όπισθεν

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε και ολοκλήρωσε το πρώτο 45λεπτο με την... κεκτημένη όπισθεν των τελευταίων πέντε εβδομάδων. Ομάδα που δεν έδειξε ότι βρήκε κίνητρο μετά από τέσσερα συνεχόμενα παιχνίδια χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα (τελευταία ήταν το 0-2 επί του Εργοτέλη στις 14 Μαρτίου), αλλά ούτε και από τα τέσσερα παιχνίδια χωρίς νίκη κόντρα στη Skoda Ξάνθη (τελευταία ήταν το 2-1 τον Δεκέμβριο του 2013).

Όχι πως βοηθούσε κιόλας αυτό το κάτι σαν 4-2-4, με τους Λαγό και Μπούι στις δύο θέσεις από τις οποίες έπρεπε να μεταφερθεί η μπάλα μπροστά και τους Κλωναρίδη, Ατζαγκούν, Πέτριτς και Καρέλη παρατεταγμένους σε μία ευθεία. Τουλάχιστον οι δύο αμυντικοί μέσοι στον άξονα δεν επέτρεψαν στον Κλέιτον να κουμαντάρει και να μοιράσει παιχνίδι και αυτό “καθήλωσε” και τους φιλοξενούμενους.

Περίμενε το λάθος

Κάπως έτσι η απαραίτητη προϋπόθεση για να δημιουργηθεί υποψία ευκαιρίας ήταν το λάθος και ο λόγος για τον οποίο η Ξάνθη τελείωσε το πρώτο μέρος με 2 έναντι 1 ευκαιρίας για γκολ, ήταν το ότι ο Παναθηναϊκός το έκανε ευκολότερα (το λάθος), με πρωτοπόρο τον Τριανταφυλλόπουλο που ενώ δεν αντιμετώπισε προβλήματα κόντρα στον Ράνο, έκανε το ένα μετά το άλλο τα αβίαστα λάθη.

Στην επανάληψη ανέλαβε ο Πράνιτς (αντί του Μπούι) να συνδέσει τις δύο τετράδες του Παναθηναϊκού και τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά. Η μπάλα κυκλοφορούσε απλά και γρήγορα με στόχο τους Κλωναρίδη και Καρέλη που έβγαιναν από τις πτέρυγες ή τον Πέτριτς για να τους βρει με τη σειρά του πλέον πλέον στις γωνίες της μεγάλης περιοχής.

Όχι τίποτε θεαματικά πράγματα, απλές κινήσεις με ποδοσφαιρική λογική που όσο κι αν μας αρέσει να τονίζουμε ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι το δικαιότερο άθλημα, στην πλειονότητα των περιπτώσεων δικαιώνεται. Τρεις-τέσσερις καλές φάσεις για τον Παναθηναϊκό, μόλις μία για την Ξάνθη από ένα σουτ του Κλέιτον που έδιωξε ο Στιλ ήταν ο απολογισμός του δεύτερου μέρους που δικαιολογεί και το τελικό αποτέλεσμα.

Θετικό το μηδέν παθητικό

Αν ο Παναθηναϊκός μπορεί να κρατήσει κάτι, είναι το γεγονός ότι απέναντι σε μία ομάδα που βρίσκει τον τρόπο και τον δρόμο για τα αντίπαλα δίχτυα, διατήρησε μετά από αρκετό καιρό το μηδέν στην άμυνα και μάλιστα σε παιχνίδι που έλειπε ο τιμωρημένος Ταυλαρίδης. Κάτι που θα δυσκολευτεί να επαναλάβει στην έστω και αδιάφορη Κέρκυρα, όπου θα του λείψει το κεντρικό αμυντικό δίδυμο Σίλντενφελντ - Ταυλαρίδης, αλλά και ο βασικός αμυντικός μέσος, Λαγός, λόγω καρτών.

Διαβάστε ακόμη:

Παναθηναϊκός - Ξάνθη 2-0 (VIDEOS)

Σίλντενφελντ: "Θέλω να μείνω"

Αναστασίου: "Κατανοώ τους οπαδούς"

24MEDIA NETWORK