Οι καλύτεροι του ΝΒΑ θα φορούν Louis Vuitton

Το ΝΒΑ ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τη Louis Vuitton, που κατ' αρχάς αφορά τη δημιουργία θήκης για το τρόπαιο που απονέμεται στον πρωταθλητή, στο τέλος της χρονιάς -μαζί με ρούχα και αξεσουάρ για την τελική ευθεία.

H Louis Vuitton δεν είναι το πρώτο πολυτελές brand μόδας που συνεργάζεται με το ΝΒΑ. Είναι το πρώτο που ασχολείται με τη θήκη του Larry O'Brien trophy.
H Louis Vuitton δεν είναι το πρώτο πολυτελές brand μόδας που συνεργάζεται με το ΝΒΑ. Είναι το πρώτο που ασχολείται με τη θήκη του Larry O'Brien trophy. AP PHOTO/KIRSTY WIGGLESWORTH

H Louis Vuitton και το ΝΒΑ αποφάσισαν να συνεργαστούν, όπως ανακοίνωσαν στο Παρίσι, όπου βρίσκονται οι Μπακς και οι Χόρνετς για το πρώτο παιχνίδι regular season του ΝΒΑ που θα διεξαχθεί ποτέ στη Γαλλία. Ο Άνταμ Τσορν, επικεφαλής του τμήματος μόδας στους Los Angeles Times θύμισε ότι μέσα στα χρόνια, η λίγκα έκανε διάφορες εμπορικές συμφωνίες για 'επίσημα' προϊόντα. Από την Τissot (ρολόγια) έως την ExxonMobil.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η λίγκα ασχολήθηκε με τη θήκη του τροπαίου Larry O' Brien, που απονέμεται στον πρωταθλητής της χρονιάς. Και ως βαρύτιμο τρόπαιο δεν μπορούσε να μπει όπου κι όπου. Επιλέχθηκε λοιπόν, ο πολυτελής οίκος μόδας για να δημιουργήσει το ασφαλές μέσο μεταφοράς του τροπαίου, το οποίο θα αλλάζει κάθε χρόνο και θα βγαίνει σε περιορισμένα κομμάτια. Κάθε χρόνο θα παρουσιάζεται και μια μικρή σχετική συλλογή ρούχων και αξεσουάρ (για το παιχνίδι, τη συνέντευξη Τύπου και τα ταξίδια -στους τελικούς). Προφανώς και θα απευθύνονται σε ειδικό κοινό, ενώ η Louis Vuitton έχει ως στόχο να μπει σε νέο αγοραστικό κοινό -κάνοντας τα εκ των πιο δημοφιλών αρχικών της μόδας να 'φαίνονται cool'.

Η Louis Vuitton ανήκει στον κολοσσό πολυτελών brands LVMH Moët Hennessy (μαζί με τα Christian Dior, Fendi, Givenchy, Kenzo, Loewe, Marc Jacobs, Bvlgari, Hublot, Tag Heuer, Dom Pérignon, Moët & Chandon και δεκάδες άλλα brands) μόλις τον περασμένο Νοέμβριο πρόσθεσε στη λίστα την Tiffany & Co, την οποία εξαγόρασε για 14.6 δισεκατομμύρια ευρώ (μαζί με τις 300 μπουτίκ σε όλον τον πλανήτη). Κράτα το αυτό, καθώς το τρόπαιο είναι προϊόν της Tiffany & Co.

Το Quartz έγραψε ότι το ΝΒΑ είναι μοναδική περίπτωση, μεταξύ των αθλητικών λιγκών, σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ, καθώς συνδέεται άρρηκτα με τη μουσική και τη μόδα. “H χιπ χοπ είναι η ανεπίσημη μουσική της λίγκας, παπούτσια που δημιουργούνται αποκλειστικά για παρκέ ανήκουν στα πιο δημοφιλή στιλ και παίκτες γίνονται γνωστοί, για το στιλ τους”. Όπως είπε ο Μαρκ Τέιτουμ, αναπληρωτής κομισάριος του ΝΒΑ “πολλοί παίκτες μας εντοπίζονται με προϊόντα της Louis Vuitton. Υπάρχουν πολλά πολυτελή brands που αναζητούν μεταξύ των NBAers κάποιους να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να γίνουν trend setters. Αυτά τα brands έχουν γίνει μέρος της κουλτούρας που δημιουργούν οι αθλητές”.

Ο Βέρτζιλ Αμπλό με τις αδελφές Χαντίτ, στην παρουσίαση της κολεξιόν για το φθινόπωρο-χειμώνα 2019-20.
Ο Βέρτζιλ Αμπλό με τις αδελφές Χαντίτ, στην παρουσίαση της κολεξιόν για το φθινόπωρο-χειμώνα 2019-20. AP PHOTO/THIBAULT CAMUS

Σχεδιαστής της θήκης θα είναι ο Βέρτζιλ Αμπλό, Αμερικανός σχεδιαστής ρούχων, ο οποίος μεγάλωσε στην κουλτούρα της χιπ χοπ (συνηθίζει να παίζει μουσική και σε φεστιβάλ), του skateboarding και των ρούχων που όλα τα παιδιά θέλουν να φορούν στους δρόμους. Η συνεργασία του με τη Louis Vuitton ξεκίνησε με αύξηση εσόδων της τάξης του 20% (5.1 δισεκατομμύρια ευρώ) σε ένα τετράμηνο. Σημείωσε πως εκείνες οι δημιουργίες διατέθηκαν και σε pop-up store του Τόκιο.

Στο παρελθόν ο Αμπλό συνεργάστηκε με την Nike και μια από τις δουλειές του ήταν να εκσυγχρονίσει κάποια από τα πιο ιστορικά κομμάτια, όπως τα Air Jordans. Τώρα που είπα Air Jordans, η Jordan Brand έχει συμφωνήσει ήδη να συνεργαστεί με την Christian Dior για τη δημιουργία sneakers.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK