X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ποια είναι η αγαπημένη μάρκα των ευρωπαϊκών ομάδων

Nike, Adidas, Macron, New Balance. Ποια κατάφερε να φτάσει στην κορυφή;

O Κριστιάνο Ρονάλντο δένει τα παπούτσια του, κατά τη διάρκεια ματς μεταξύ Πορτογαλίας και Ολλανδίας AP PHOTO/MARTIN MEISSNER

Είναι μια μάχη. Περισσότερες από 200 φίρμες αθλητικών ειδών (237 συνολικά) χρησιμοποιούνται από τις ομάδες των κορυφαίων πρωταθλημάτων της Ευρώπης και πιο συγκεκριμένα από Ιταλία, Αγγλία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία και Πορτογαλία. Σύμφωνα με τη στατιστική μέτρηση της European Football Club, που εκδόθηκε από το IQUII Sport, η οποία περιλαμβάνει δεδομένα από τα social media όλων των ομάδων των προαναφερθέντων κρατών, είναι σαφές ότι ένα συγκεκριμένο brand ένδυσης και υπόδησης κυριαρχεί έναντι των υπολοίπων.

Στη σχετική κατάταξη με τα brands που επιλέγονται περισσότερο στο ποδόσφαιρο της Ευρώπης, όπως φαίνεται παρακάτω, είναι σαφές ότι η Nike βρίσκεται στην 1η θέση με ποσοστό 15,61% έναντι 10,97% της Adidas, ενώ την έκπληξη κάνει το ιταλικό brand της Macron, που βρίσκεται στην 3η θέση με 9,7%.

ΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΟ: THE EUROPEAN FOOTBALL CLUB'

Πρόκειται για μια φίρμα ιταλικής προέλευσης, που έχει κάνει τη μεγάλη ανατροπή στο πρωτάθλημα της χώρας, καθώς προμηθεύει με αθλητικό εξοπλισμό ομάδες όπως οι Λάτσιο, Μπολόνια, Ουντινέζε, Κάλιαρι και ΣΠΑΛ. Η Macron σήμερα κατέχει τη μερίδα του λέοντος στην προμήθεια αθλητικών ειδών σε ομάδες ποδοσφαίρου της Ιταλίας. Ένα ακόμα πιο σημαντικό κατόρθωμά της είναι ότι έχει καταφέρει να βάλει από κάτω της στο σύνολο της ευρωπαϊκής κατάταξης ένα brand με μεγάλη αθλητική ιστορία, όπως η Puma, που καταλαμβάνει ποσοστό 8,85%.

ΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΟ: THE EUROPEAN FOOTBALL CLUB'

Ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει σχετική μελέτη για την αναγνωρισιμότητα των αθλητικών brands ανά την Ευρώπη, με βάση τα 4 μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Από μια βάση 1.400.000.000 χρηστών προκύπτει μια μάχη στήθος με στήθος μεταξύ Adidas και Nike (534.000.000 και 524.400.000 fans αντιστοίχως), ενώ η Puma βρίσκεται στην 3η θέση με 160.200.000 fans. H New Balance επίσης παρουσιάζει αξιοσημείωτη άνοδο στη δημοφιλία της, λόγω της συνεργασίας της με τη Λίβερπουλ, ενώ η Erreà, η εταιρεία που ντύνει την Πάρμα, έχει ένα ξεχωριστό πλασάρισμα, στην 11η θέση.

ΓΡΑΦΗΜΑ ΑΠΟ: THE EUROPEAN FOOTBALL CLUB'

Εσύ ποια μάρκα επιλέγεις;