X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

"Κάθε καπάκι και μία ιστορία"

Ο Mythos ανανεώνεται, με easy open καπάκι και νέα ετικέτα. Η νέα φιάλη του Μύθου προβάλλει τη σύγχρονη, νεανική και αυθόρμητη προσωπικότητά του και το μοντέρνο χαρακτήρα του που τον κάνουν να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη μπύρα, όπου κι αν βρίσκεται.

Για να επικοινωνήσει την ανανεωμένη εμφάνιση αλλά και διάθεση του, ο Mythos συστήνεται ξανά με τη νέα του καμπάνια επικοινωνίας. Ο Μύθος της παρέας, του αυθορμητισμού και φυσικά της απόλαυσης, μας κλείνει το μάτι με το κεντρικό του μήνυμα «Κάθε καπάκι και μια ιστορία». Γιατί κάθε φορά που ανοίγει ένα καπάκι Mythos, απελευθερώνονται όλες αυτές οι μυθικές εμπειρίες που η παρέα δεν μπορεί να ξεχάσει.

Στο τηλεοπτικό σποτ, το καπάκι ενώνει σαν μυστικός κώδικας τρεις φίλους, θυμίζοντας τις μυθικές στιγμές της προηγούμενης βραδιάς. Για τον τέταρτο της παρέας, o μύθος όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα. Στέλνοντας ένα μήνυμα στους φίλους του, γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας και φεύγει για το δικό του rock tour, γιατί….

Παντού υπάρχει ένας Μύθος.

Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία 4WiseMonkeys, σε παραγωγή των White Room.