X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Πάντειο Day Project από την 24MEDIA και το Πάντειο Πανεπιστήμιο: "Όταν οι ιδέες γίνονται κείμενα"

Η 24MEDIA συνεχίζει τη συνεργασία της με το Πάντειο Πανεπιστήμιο με ένα πρωτοποριακό event την Τρίτη 22 Μαρτίου.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της 24MEDIA με το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, σαράντα τεταρτοετείς φοιτητές του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων ( AD&PR Lab) αναλαμβάνουν την Τρίτη 22 Μαρτίου, την επιμέλεια των κειμένων στα sites του Ομίλου ( Huffington Post Greece, News247, Oneman, Ladylike, Sport24 & Contra). Κάθε φοιτητής του AD&PR Lab στο πλαίσιο του μαθήματος "Δημόσιες Σχέσεις: The art of storytelling" πρότεινε κάποια θέματα και έγραψε ένα από αυτά εν είδη εργασίας εξαμήνου. Το αποτέλεσμα αναμένεται να κριθεί από τα σχόλια του αναγνωστικού κοινού.

Το Πάντειο Day Project πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι σε συνεργασία με το Oneman.gr. Φέτος συμμετέχουν όλα τα sites της 24MEDIA, δίνοντας την ευκαιρία σε σαράντα φοιτητές να γνωρίσουν τις λειτουργίες των sites του Ομίλου και να τα γεμίσουν με τις δικές τους ιδέες, σκέψεις και ανησυχίες.

Ο Διευθυντής Περιεχομένου της 24MEDIA, κ. Μάνος Μίχαλος, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε την συνεργασία μας με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και το Πάντειο Day Project. Είναι τιμή μας να ενισχύουμε τέτοιου είδους ενέργειες που θα διαμορφώσουν τους αυριανούς επαγγελματίες”.

Η Επίκουρη Καθηγήτρια και Επικεφαλής του AD&PR Lab, κα Μπέττυ Τσακαρέστου δήλωσε σχετικά: "Στο AD&PR Lab συνδέουμε τη δημιουργικότητα, τη βιωματική μάθηση με τον πειραματισμό και την υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών. Η συνεργασία μας με την 24MEDIA για 2η χρονιά, δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές που παρακολουθούν το ειδικό εργαστήριο με τίτλο "PR The Αrt and Power of Storytelling" που ξεκινήσαμε το 2015 με τον Νίκο Κακολύρη και συνεχίζουμε το 2016 με τη Μαρία Δημοπούλου της Asset Ogilvy PR, να συμμετέχουν σε ένα ωραίο πείραμα συγγραφής και επιμέλειας ιστοριών για όλα τα site της 24MEDIA, σε μια εποχή όπου η τέχνη της αφήγησης συνδέει οργανικά την επικοινωνία και τη δημοσιογραφία. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες της 24MEDIA και της Asset Ogilvy PR για τη γόνιμη τριμερή συνεργασία".

*Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για την υλοποίηση του project τους καθηγητές του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, κα . Δήμητρα Ιορδάνογλου και κο. Σταύρο Καπερώνη καθώς και τα στελέχη της Asset Ogilvy PR, κο. Νίκο Κακολύρη και κα. Μαρία Δημοπούλου.

24MEDIA NETWORK