X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Στο μπέργκερ των Goody's Burger House... μπαίναμε άνετα

Η νέα διαφημιστική καμπάνια των Goody's Burger House αποφάσισε να σπάσει τα κατεστημένα και να χρησιμοποιήσει την έκφραση της νεολαίας με μότο το 'έμπαινες'.

"Mε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω σου κάθε μέρα, ένα πράγμα θέλω να σε ρωτήσω... Έμπαινες;". Με αυτό το ερώτημα ξεκινάει η νέα διαφήμιση των Goody’s Burger House. Σκαλωτικό.

Σου φαίνεται όμως γνώριμη η έκφραση αυτή σωστά; Προφανώς, αλλά το να την ακούς στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, παντού, είναι πρωτόγνωρο, καθώς μέχρι τώρα νόμιζες ότι την λέτε μόνο μαζί με τους φίλους σου.

Είναι από τις σπάνιες φορές που μια διαφημιστική καμπάνια αποφασίζει να σπάσει τα κατεστημένα και να χρησιμοποιήσει μια αργκό έκφραση, αρκετά συνηθισμένη στη γλώσσα της νεολαίας και με αρκετές ερμηνείες, όπως βλέπουμε και στη διαφήμιση.

Πόσες φορές εκεί που καθόμαστε και βλέπουμε μπάλα με τους κολλητούς, πίνουμε τον καφέ μας, ή περπατάμε στο δρόμο έχει τύχει να ρωτήσουμε τον διπλανό μας αν "έμπαινε;". Μια ερώτηση που δεν έχει πάντα σεξουαλικό υπονοούμενο, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει αν "έμπαινε" σε κάποιον καβγά ή αν... έμπαινε στο φαγητό.

Να, αυτό ακριβώς το τελευταίο κρατάμε κι εμείς. Γιατί όταν έχεις να κάνεις με τα νέα μπέργκερ των Goody's Burger House δεν γίνεται να μην "μπεις".

Βλέποντας την πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα διαφήμιση, καταλαβαίνεις εύκολα πως πρόκειται για κάτι 'μεγάλο'. Κάτι για το οποίο έχουν δουλέψει αρκετά και κάτι το οποίο θες να το δεις και να το ανακαλύψεις.

Από τα πρόσωπα και τα διαφορετικά πλάνα του διαφημιστικού, μέχρι τους... μονόκερους και τα ουράνια τόξα που επιστρατεύτηκαν.

Η ατάκα δε "έμπαινες" θα αρχίσει σιγά σιγά να αποκτάει άλλη έννοια από αυτή που είχε μέχρι πρόσφατα. Κάτσε και θα δεις!

Τι λες λοιπόν. Εσύ #empaines;