X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η φανέλα της Μπαρτσελόνα θα γίνει σαν της Κροατίας

Η Μπαρτσελόνα ετοιμάζει το σχέδιο της εμφάνισης για τη σεζόν 2019-2020 και η εικόνα της φανέλας που διέρρευσε στα καταλανικά ΜΜΕ είναι τουλάχιστον... ιδιαίτερη.

AP PHOTO/ANDREA COMAS

Ήταν το 1900 όταν η Μπαρτσελόνα πρωτοφόρεσε εμφάνιση με μπλε και κόκκινο. Ένας συνδυασμός χρωμάτων που αποδίδεται κατα κόρον σε 'δάνειο' από τη Βασιλεία της Ελβετίας, χώρα γέννησης του ιδρυτή της Μπαρτσελόνα, Τζουάν Γκαμπέρ.

Αυτή η διχρωμία συνοδεύει τον σύλλογο πάνω από έναν αιώνα και δεν αλλάζει. Για δεκαετίες δεν άλλαζε ούτε το στιλ της εμφάνισης. Λίγες κάθετες, παχιές ρίγες και αυτό ήταν.

Τα τελευταία χρόνια, όμως, τα σοκ είναι απανωτά. Το 2006 έσπασε το εμπάργκο, αλλά για -φαινομενικά- καλό λόγο. Μπήκε για πρώτη φορά στην ιστορία της φανέλας ένας χορηγός, έστω κι αν αυτή η ενέργεια δεν είχε κερδοσκοπικό κίνητρο, αφού οι 'μπλαουγκράνα' διαφήμιζαν τη UNICEF.

Το 2011, όμως, η Μπαρτσελόνα μπήκε κι αυτή στο πνεύμα της εποχής και εμπορευματοποίησε την εμφάνισή της, την τελευταία μεγάλης ομάδας που δεν είχε κανονικό σπόνσορα. Η Qatar Foundation προσέφερε 150.000.000 ευρώ για πέντε χρόνια συνεργασίας και το έσχατο 'κάστρο' έπεσε.

Το επόμενη σοκ ήρθε πέντε σεζόν αργότερα. Η Μπαρτσελόνα παρουσίασε τις νέες εμφανίσεις της και μία εξ αυτών, η πρώτη, δεν είχε τις παραδοσιακές κάθετες ρίγες. Αντ' αυτών, προτιμήθηκαν οριζόντιες ρίγες αλά... Σέλτικ για πρώτη και τελευταία φορά, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια.

Δεν πρόλαβαν να περάσουν τρία χρόνια και οι φίλαθλοι της Μπαρτσελόνα έρχονται αντιμέτωποι με ακόμα μία μεγάλη δοκιμασία των αντοχών τους. Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν στο καταλανικό αθλητικό μέσο " Sport", για τη σεζόν 2019-2020, η Nike και η Μπαρτσελόνα ετοίμασαν εμφάνιση με μία μεγάλη ιδιαιτερότητα.

Το σχέδιο της νέας φανέλας έχει υιοθετήσει το πατρόν της εθνικής Κροατίας, με τα κουτάκια της... σκακιέρας να φιγουράρουν σε ολόκληρη την μπροστινή επιφάνεια. Η διχρωμία παραμένει, ωστόσο ελάχιστοι θα ασχοληθούν με αυτήν. Την παράσταση θα κλέψει το σχέδιο.

Σημειώνεται ότι αυτή δεν είναι επίσημη ενημέρωση της Μπαρτσελόνα αλλά ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Τζουάν Βεΐλς, πιθανόν ώστε ο σύλλογος να αφουγκραστεί τις αντιδράσεις του κόσμου. Εξάλλου, η Nike χρειάζεται έξι μήνες για να παράξει την (οποιαδήποτε) εμφάνιση σχεδιάσει μαζί με τους ανθρώπους των 'μπλαουγκράνα', με συνέπεια οποιαδήποτε διαβούλευση να πρέπει να γίνει τώρα.

Photo credits: AP Photo/Andrea Comas

24MEDIA NETWORK