X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ομάδα-σούπερ μάρκετ και φανέλες με... τιμές προϊόντων

Χορηγούς με κρεοπωλεία, ταβέρνες ή και οίκους ανοχής έχουμε δει. Και όχι μόνο και στο εξωτερικό, αλλά και στα ελληνικά γήπεδα. Αυτό που δεν έχουμε ξαναδεί είναι ο τρόπος που προβάλλονται οι αριθμοί μιας βραζιλιάνικης ομάδας στις φανέλες της. (PHOTOS)

Αγωνίζεται στην τέταρτη κατηγορία Βραζιλίας. Παρόλα αυτά στο τμήμα μάρκετινγκ κάνουν καλύτερη δουλειά και από κορυφαίες επαγγελματικές κατηγορίες.

Η Φλουμινένσε ντε Φέιρα συνεργάστηκε με μια επιχείρηση της περιοχής διαφημίζοντας, μ' έναν μοναδικό τρόπο, τα όσα πουλάει.

Πώς ακριβώς; Στους αριθμούς που βρίσκονται στην πίσω πλευρά της φανέλας πρόσθεσε τις τιμές διάφορων προϊόντων, γράφοντας στο πάνω μέρος το... σαμπουάν ή τη πίτσα που διαφημίζει και κάτω την ακριβή τιμή συμπληρώνοντας ακόμα και τα λεπτά!

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της ομάδας, που βρίσκεται πίσω από αυτή την... απίστευτη ιδέα δήλωσε πως πρέπει να είναι δημιουργικοί για να βρίσκουν νέες ιδέες, καθώς είναι δύσκολο για τις μικρές ομάδες να επιβιώσουν οικονομικά.

Και που ξέρετε; Μπορεί κάποια στιγμή να το δούμε και στην Ελλάδα αυτό.