X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η Χιλή χρησιμοποιεί το... Play Station για να σταματήσει τον Μέσι

Το τεχνικό τιμ της Χιλής φαίνεται πως βρήκε τρόπο να σταματήσει τον Λιονέλ Μέσι, μέσω ενός λογισμικού προσομοίωσης, το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνολογία του Play Station. Διαβάστε αναλυτικά.

Κάποτε ο Αρσέν Βενγκέρ είχε περιγράψει τον Λιονέλ Μέσι ως παίκτη του... Play Station, όμως ποτέ κανένας δεν χρησιμοποίησε την συγκεκριμένη κονσόλα για να σταματήσει τον Αργεντινό σούπερ σταρ.

Το βράδυ του Σαββάτου (04/07, 11 ώρα Ελλάδος), η Χιλή τίθεται αντιμέτωπη με την Αργεντινή στον τελικό του Copa America και κύριο μέλημα του τεχνικού τιμ είναι να βάλουν δύσκολα στον άσο της Μπαρτσελόνα, ο οποίος αποτελεί το βαρόμετρο στην επιθετική γραμμή των "αλμπισελέστε".

Φαίνεται πως ο τρόπος βρέθηκε, μέσω ενός προγράμματος προσομοίωσης, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία του Play Station. Αυτό αποκάλυψε ο προπονητής της Χιλής, Χόρχε Σαμπάολι: "Το εν λόγω λογισμικό επιτρέπει στους παίκτες να κινούν οι ίδιοι την ομάδα μέσω ενός joystick. Μπορούμε να πούμε σε έναν παίκτη να πρεσάρει σε διάταξη 4-4-2 και το λογισμικό θα μας δείξει πως θα αντιδράσει ο αντίπαλός μας".