X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η γραμμή μετρό που αφορά την ΑΕΚ και τη Νέα Φιλαδέλφεια

Ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας προανήγγειλε τη Δευτέρα (20/06) τη δημοπράτηση της γραμμής 4 του μετρό που… αγγίζει τη Νέα Φιλαδέλφεια και αφορά την ΑΕΚ.

ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Αρκετά σημαντική ήταν η σημερινή μέρα -και- για τη Νέα Φιλαδέλφεια, καθώς ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας κατά την ομιλία του στο Μουσείο Ακρόπολης προανήγγειλε τη δημοπράτηση της γραμμής 4 του μετρό εντός του 2016.

Η συγκεκριμένη γραμμή σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων θα εξυπηρετεί περισσότερους από 200.000 πολίτες καθημερινά, ενώ θα εξυπηρετεί και αρκετούς φίλους της "Ένωσης" όταν με το καλό γίνει το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας, αφού προβλέπεται δημιουργία σταθμού μετρό στον Περισσό.

Βέβαια η γραμμή 4 δεν περιορίζεται από πλευράς… "κιτρινόμαυρου" ενδιαφέροντος μόνο στο ποδοσφαιρικό γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας, αλλά αφορά και την μπασκετική ΑΕΚ σε περίπτωση που καμφθούν οι δυσκολίες και επιτευχθεί συμφωνία για το κλειστό του Γαλατσίου, καθώς ένας από τους σταθμούς θα γίνει στο άλσος Βεϊκου (ακριβώς έξω από το κλειστό).

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το ΥΠΕΚΑ, το έργο θα γίνει σε δύο φάσεις και στη δεύτερη θα συμπεριληφθούν σε αυτό και οι σταθμοί Περισσού και Γαλατσίου (η στάση θα είναι ακριβώς έξω από το κλειστό).

Το πρώτο τμήμα του έργου θα περιλαμβάνει 14 σταθμούς, ενώ στην τελική του μορφή, η Γραμμή 4 θα είναι μία αυτόνομη Γραμμή που θα έχει ανταπόκριση με τις υφιστάμενες γραμμές, οι οποίες θα είναι οι εξής: Γραμμές 1 (στους Σταθμούς Μαρούσι, Περισσός), Γραμμή 2 (στον Σταθμό Πανεπιστήμιο) και Γραμμή 3 (στους Σταθμούς Ευαγγελισμός & Κατεχάκη). Στη Γραμμή αυτή προστέθηκε ο κλάδος Ευαγγελισμός - Παγκράτι - Βύρωνας - Υμηττός - 'Aνω Ηλιούπολη που ουσιαστικά αποτελεί τμήμα της νέας Γραμμής 5, καθώς και οι επεκτάσεις Μαρούσι - Λυκόβρυση και 'Aλσος Βεΐκου - Περισσός.

TI ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΕΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

Στην περίπτωση του γηπέδου της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, η δημιουργία του μετρό διευκολύνει αφάνταστα σε ότι έχει να κάνει με το κυκλοφοριακό, ενώ ευνοεί αρκετούς φίλους της "Ένωσης" που θα επισκέπτονται την περιοχή και το γήπεδο από όλες τις γειτονιές της Αθήνας.

Βέβαια η κατασκευή της γραμμής μετρό στην ευρύτερη περιοχή δεν ήταν στα προαπαιτούμενα για το θέμα του γηπέδου, όμως όπως και να το δει κανείς είναι μια πολύ θετική εξέλιξη για όλες τις πλευρές. Υπενθυμίζουμε ότι στο συγκεκριμένο θέμα στάθηκε και ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας ο οποίος θεωρούσε αναγκαία την κατασκευή του μετρό και πλέον καλύφθηκε και σε αυτό το κομμάτι.