X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η Hashtag United 'έφτιαξε' επαγγελματία ποδοσφαιριστή μέσω... υπολογιστή και όλοι τη σέβονται

Δεν πρόκειται για μια φανταστική ομάδα σε παιχνιδομηχανή, παρότι δημιουργήθηκε μ' αυτά τα πρότυπα, ούτε για μια ποδοσφαιρική ιστορία από το 'become a legend'. Η ιστορία του Σκοτ Πόλοκ είναι πέρα για πέρα αληθινή.

Στο Λονδίνο εδρεύει η Άρσεναλ, η Τότεναμ και η Τσέλσι. Υπάρχει επίσης η Γουέστ Χαμ, η Κρίσταλ Πάλας (του Ρόι Χόντσον, μην ξεχνάμε) και η Φούλαμ. Πιο κάτω θα βρεις την Μπρέντφορντ, τη Μίλγουολ, την ΚΠΡ, την Τσάρλτον και τη Γουίμπλεντον. Με περισσότερο ψάξιμο, δε, θα πέσεις πάνω στην Μπαρνέτ, τη Λέιτον Όριεντ και την Ντάγκεναμ. Ομάδες με ιστορία - παράδοση - τίτλους και άλλες που διαδόθηκαν από τη 'γιγάντωση' του στοιχήματος.

Μεταξύ όλων των αυτών και πολλών περισσότερο κυκλοφορεί η Hashtag United. Ένα κλαμπ με γενέθλιο έτος το 2016, που συστήθηκε με έδρα το βόρειο Λονδίνο για να καλύψει τις ανάγκες μιας παρέας συμφοιτητών στο πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ και άλλων φίλων, ικανοποιώντας τη φιλοδοξία όσων ήθελαν, όπως πολλών εξ ημών, αλλά δεν κατάφεραν να γίνουν Ρονάλντο και Μέσι ή έστω Κιέλινι, αλλά έφτασε στο σημείο να προσφέρει ποδοσφαιριστή σε επαγγελματική ομάδα.

Μόνο και μόνο χάρη στην προβολή των πειραματικών αγώνων που έδινε μέσα από το κανάλι της στο Youtube και των αποσπασματικών highlights από το λογαριασμό της στο instagram.

Ερασιτεχνικά βέβαια δεν στήθηκε τίποτα. Διότι ο Σπένσερ Όουεν, ο εμπνευστής της παράτολμης ιδέας και ιδρυτής της 'υβριδικής' αυτής ομάδας, στην οποία έχουν παίξει κατά καιρούς και κάποιοι ηθοποιοί, είχε ήδη έναν λογαριασμό στη παγκόσμια πλατφόρμα διαμερισμού βιντεοσκοπημένου υλικού και διέθετε την τεχνογνωσία να προωθήσει το όλο εγχείρημα. Αρχικά είχε ξεκινήσει με τη Spencer FC, προτού εξελίξει και μορφοποιήσει πλήρως όλο αυτό που είχε στο μυαλό του για την οργάνωση ενός ποδοσφαιρικού κλαμπ στα πρότυπα μιας ομάδας που χτίζεται μέρα με τη μέρα στον υπολογιστή.

Ο Νιλ Σμιθ, πρώην προϊστάμενος του Όουεν, έγινε ο διευθυντής επιχειρήσεων και, ενθουσιασμένος με το πρότζεκτ, αφοσιώθηκε πλήρως στην μετουσίωση κάθε νέας (και φιλόδοξης) προσθήκης στο οργανόγραμμα. Σκεφτείτε μόνο πως η περιοδεία στις Ηνωμένες Πολιτείες χορηγήθηκε εξ ολοκλήρου από την Coca-Cola. Πλέον υπάρχει και επαγγελματίας προπονητής (Τζέι Ντέβερο) που προετοιμάζει την ομάδα.

" Δεν προσποιούμαστε ότι είμαστε κάποιοι. Μας αρέσει από πού προερχόμαστε και το αναφέρουμε συνέχεια. Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που απολαμβάνουν το ποδόσφαιρο", έλεγε σε συνέντευξή του ο Όουεν, υποστηρίζοντας ότι ακόμη δεν έχει έσοδα απ' όλο αυτό, επενδύοντας το καθετί, αφού το κόστος για κάθε παραγωγή είναι μεγάλο.

Μάλιστα υπάρχει μια βάση οπαδών " διαφορετικών βέβαια από τις άλλες ομάδες", όπως έχει συμπληρώσει ο Σμιθ.

Όχι από την τοπική κοινωνία και πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, αλλά χρήστες του διαδικτύου

Οι οποίοι, νεαροί φυσικά στην πλειονότητά τους, σπεύδουν να παρακολουθήσουν τους αγώνες της από κοντά. Άλλοι είναι από τις χώρες της Νότιας Αμερικής ως τις Φιλιππίνες και την Αυστραλία.

Θέλει γήπεδο, έχει τίτλο

Για την ώρα φιλοξενείται στο 'Κόουλς Παρκ', την έδρα της Χαρινγκέι Μπόροου, χωρητικότητας 2.500 θεατών - κάποιες εκ των οποίων ορθίων.

Επειδή όμως " το μέλλον είναι λαμπρό", όπως ο Σμιθ έχει δηλώσει με βεβαιότητα, αποτελεί βασική προτεραιότητα η απόκτηση μόνιμης βάσης που θα ικανοποιεί όλους εκείνους που την ακολουθούν πιστά και αυξάνονται, ως όγκος, σταδιακά. Μόνο σε προβολές στο Youtube είναι ο 7ος πιο προβεβλημένος σύλλογος στη Μεγάλη Βρετανία, προσπερνώντας τη Σέλτικ και την Έβερτον!

Στα 3 χρόνια από την ίδρυσή της η Hashtag United, που από το 2018 μετέχει στις εθνικές κατηγορίες του αγγλικού ποδοσφαίρου, μετράει ήδη έναν τίτλο, την κατάκτηση του Wembley Cup του 2017, χάρη στο εμφατικό 6-1 επί της Tekkers Town. Μια διοργάνωση που αφορά ομάδες του Youtube και στον τελικό της τρίτης σεζόν της συγκέντρωσε σχεδόν 34.000 θεατές. Πέρυσι (2018) συμμετείχαν 4 ομάδες και σε καθεμιά εξ αυτών προστέθηκε ένας αστέρας του παρελθόντος με την F2 του Νταβίντ Τρεζεγκέ να επικρατεί 1-0 της Ρέμπελ του Μάικλ Έσιεν. Η Hashtag United είχε τον Ρομπέρ Πιρές, αλλά αποκλείστηκε στα ημιτελικά. Όπως και η XO του Καφού.

Το my career του Πόλοκ

Μεταξύ των ποδοσφαιριστών που είχαν αγωνιστεί στον νικηφόρο τελικό του 2017 ήταν ο Σκοτ Πόλοκ. Ο οποίος είχε αναδειχθεί 'man of the match', παρόλο που δεν είχε πετύχει κάποιο από τα γκολ. Τότε ήταν ένας 16χρονος μέσος που είχε ενταχθεί στη Hashtag και περισσότερο περνούσε την ώρα του. Ήταν μια διέξοδος από την καθημερινότητά μετά από δύσκολη περίοδο, καθώς στα 12 είχε χάσει τον πατέρα του.

Σήμερα ο 18χρονος χαφ ανήκει στη Νορθάμπτον Τάουν, ομάδας της League Two (τέταρτη κατηγορία), και μόλις την Τρίτη ήταν σ' εκείνους τους 7 νεαρούς που υπέγραψαν επαγγελματικό συμβόλαιο!

Η εμφάνισή του σ' εκείνο τον αγώνα είχε προσελκύσει την Κρίσταλ Πάλας, η οποία του προσέφερε τη δυνατότητα να δοκιμαστεί για μία εβδομάδα. Αν και 'κόπηκε' γιατί ήταν μικρός ακόμα πολύ λεπτός σωματοδομικά για ν' ανταπεξέλθει, οι πόρτες είχαν ανοίξει.

Ούτως ή άλλως παιδί του Νορθάμπτον (108 χλμ βορειοδυτικά από το Λονδίνο) και ως ένα σημείο παίκτης των ακαδημιών της, άφησε, άλλος πια, τη Hashtag για να ενταχθεί στην ομάδα U18 της γενέτειράς του. Τον Σεπτέμβριο του 2018 κέρδισε μία από τις υποτροφίες και μπήκε σε αποστολή για πρώτη φορά και τον Ιανουάριο του 2019 παραχωρήθηκε δανεικός στη Σεντ Νίοτς Τάουν, μια ημι-επαγγελματική ομάδα για να μην είναι ανενεργός, και πλέον είναι επαγγελματίας. Έχοντας μετρήσει ήδη μία συμμετοχή.

Become a legend...

κεντρική φωτογραφία: twitter.com/hashtagutd

24MEDIA NETWORK