X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η Πριμέρα γίνεται... ριάλιτι!

Έξι ποδοσφαιριστές της LaLiga ήρθαν σε συμφωνία με συνδρομητικό κανάλι έτσι ώστε η καριέρα τους να γίνει... ριάλιτι, που θα προβάλλεται μέσω από το Amazon Prime!

Lionel Messi Cristiano Ronaldo benzema AP IMAGES

Καλώς ή κακώς τα ριάλιτι έχουν κατακλύσει την τηλεόραση σε ολόκληρο τον κόσμο κάτι που έχουμε μάθει από πρώτο... χεράκι στην Ελλάδα ( βλ. survivor, master chef κτλπ). Ριάλιτι όμως μέσα από τα αποδυτήρια κορυφαίων ομάδων πρώτη φορά θα δούμε.

Ποδοσφαιριστές σε συνεργασία με την LaLiga ήρθαν σε συμφωνία με το Amazon Prime έτσι ώστε οι συνδρομητές να απολαμβάνουν τις... περιπέτειες τους στα γήπεδα της Πριμέρα.

Ποιοι είναι αυτοί; Πρόκειται για τους Σαούλ (Ατλέτικο), Ινιάκι Γουίλιαμς (Μπιλμπάο), Αντρές Γκουαρδάδο (Μπέτις), Εντουάρντο Μπερίσο (πρώην προπονητής της Σεβίλης), Αμάια Γοροστίθα (πρόεδρος της Εϊμπάρ), Κίκε Κάρσελ (τεχνικός διευθυντής της Χιρόνα) και άλλοι παίκτες που ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστοί.

Στόχος του Amazon είναι να δουν οι τηλεθεατές τους πως ζουν το παιχνίδι οι ποδοσφαιριστές μέσα από τα μάτια τους. Νίκες, ήττες, νεύρα, τσακωμοί, χαρές, τίτλοι και όλα τα συναισθήματα.

AP Photo/Francisco Seco