X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η πρώτη φανέλα... social media είναι γεγονός!

Στην Κολομβία δημιουργήθηκε η πρώτη ποδοσφαιρική εμφάνιση που προάγει τα... social media. Η ομάδα Φορταλέζα παρουσίασε τη φανέλα της που δεν είναι καθόλου συνηθισμένη έτσι όπως την έχουν στολίσει οι αρμόδιοι (VIDEO).

Δεν ξέρουμε αν θα ξεπουλήσει και όλη η Μπογκοτά θα φοράει φανέλα Φορταλέζα, ωστόσο οι άνθρωποι του κλαμπ από την Κολομβία λάνσαραν μία νέου είδους ποδοσφαιρική εμφάνιση που έχει γίνει viral παγκοσμίως.

Το χρώμα δεν μας... συντάραξε, ίσα ίσα είναι άκρως συνηθισμένο: Άσπρη, μπλε και μωβ για τον τερματοφύλακα.

Αυτό, όμως, που κάνει τη διαφορά είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει διακοσμηθεί η συγκεκριμένη εμφάνιση.

Ξεχάστε λοιπόν τις " καρδούλες" της Χερενφέιν, γιατί η Φορταλέζα έριξε στην ποδοσφαιρική αγορά τη φανέλα... social media.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο παρακάτω, στις εμφανίσεις υπάρχουν δεκάδες "emoji", οι φατσούλες αυτές που χρησιμοποιούνται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να δείξει ο χρήστης σε τι διάθεση βρίσκεται!

Οι πρώτες αντιδράσεις, πάντως, όταν η ιδέα της Φορταλέζα βγήκε εκτός συνόρων και έπαιξε στα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά δίκτυα, δεν βρήκε πολλούς υποστηρικτές. Οι περισσότεροι... κορόιδεψαν τη φανέλα, χαρακτηρίζοντάς την με τον όρο: κιτς.