X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Μεγάλη αύξηση και ευελιξία πήρε από το συνδρομητικό η Superleague

Το νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο που αναμένεται να υπογράψουν η Superleague με το συνδρομητικό κανάλι (Nova) και θα δεσμεύει τις δύο πλευρές μέχρι και το 2019 θα έχει συγκεκριμένα οικονομικά οφέλη για τις ΠΑΕ.

1ον, για κάθε έναν για τους δύο χρόνους της νέας συνεργασίας (2017-2018, 2018-2019) στα ταμεία των ομάδων θα μπουν 1.500.000 ευρώ περισσότερα σε σχέση με την παλιά συμφωνία. Αρα το συνολικό όφελος θα φτάσει τα 3.000.000 ευρώ.

2ον, το συνδρομητικό κανάλι αναμένεται να μην ενεργοποιήσει τις ρήτρες για τις εφετινές αποχωρήσεις της Νίκης Βόλου και του ΟΦΗ έτσι ώστε να μην δημιουργήσει προβλήματα στα έσοδα των ΠΑΕ.

3ον, δεν έβαλε προαπαιτούμενα για τον αριθμό των ομάδων που θα συμμετέχουν στο πρωτάθλημα τα επόμενα χρόνια. Λογικό από την άποψη ότι η επιστροφή της ΑΕΚ λύνει τα χέρια του συνδρομητικού σε ότι αφορά την εμπορικότητα του πρωταθλήματος.

Πρόκειται για τρεις σημαντικές παραμέτρους για τις οποίες άλλωστε η πρόταση για την ανανέωση του τηλεοπτικού συμβολαίου συγκέντρωσε 13 ναι (στα 16).

Διαβάστε ακόμη

Είπε όχι η Ξάνθη

24MEDIA NETWORK