X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Nαι με όρους στον ΟΠΑΠ

Tην ανάγκη φιλοτιμία έκαναν οι άνθρωποι της Super League και αποδέχθηκαν τη χορηγία του ΟΠΑΠ.

Υπό το φόβο των Ιουδαίων όμως θέλησαν να βάλουν και δύο όρους. Πρώτον ότι θα χρήματα που δεν θα πάρει ο Ολυμπιακός (αφού δεν θα βάλει διαφήμιση σχετική με τον ΟΠΑΠ στη φανέλα του) να μπoυν στην κεντρική διαχείριση.

Δεύτερον να μην μπει ρήτρα ανταγωνιστικότητας έτσι ώστε οι ομάδες που δεν θα θελήσουν να διαφημίσουν τον ΟΠΑΠ (βλέπε και πάλι Ολυμπιακός) να μπορούν να συνάψουν συμφωνία με άλλη εταιρία που δραστηριοποιείται στα προγνωστικά αγώνων ποδοσφαίρου.

Η χορηγία φτάνει με τον αυξημένο ΦΠΑ στο ύψος των 6εκ ευρώ.

24MEDIA NETWORK