X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Νέα χορηγία για τη Ρεάλ Μαδρίτης

Από την αρχή της νέας περιόδου και έπειτα, οι φανέλες της Ρεάλ Μαδρίτης θα φέρουν τα σήματα της Siemens, κάτι που γίνεται ήδη εδώ και χρόνια, αλλά και της BenQ.

Από την αρχή της νέας περιόδου και έπειτα, οι φανέλες της Ρεάλ Μαδρίτης θα φέρουν τα σήματα της Siemens, κάτι που γίνεται ήδη εδώ και χρόνια, αλλά και της BenQ. Η τελευταία, είναι εταιρία κινητής τηλεφωνίας, η οποία θα διαφημίζεται επίσης στο μπροστινό μέρος της φανέλας του ισπανικού συλλόγου έναντι του ποσού των 100.000.000 ευρώ μέχρι το Καλοκαίρι του 2010.

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ των Μαδριλένων, Χοσέ Άνχελ Σάντες, δήλωσε σχετικά: " Είναι μία φιλόδοξη και δημιουργική επιχείρηση. Οι δεσμοί της BenQ με την ασιατική αγορά θα μας επιτρέψουν να εντείνουμε τις δραστηριότητές μας στη συγκεκριμένη αγορά ".

Η BenQ άρχισε την εμπλοκή της από τη Ταϊβάν και σύντομα ανέλαβε πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της, στην Ασία. Μάλιστα, πριν από μερικούς μήνες έβαλε στους κόλπους της την γερμανική Siemens, η οποία, όταν αποφάσισε να εμπλακεί στον χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, το έκανε με τη Ρεάλ, τη Μπορντό και τον Ολυμπιακό.