Οι δύο ...μπουτίκ και το σχέδιο της επόμενης μέρας

Οι δύο μπουτίκ στη Νέα Φιλαδέλφεια που δεν είναι ακριβώς …μπουτίκ, η Empire που λειτουργεί μέχρι να κλείσει και το σχέδιο της ΑΕΚ να εκμεταλλευτεί εμπορικά το σήμα και το brand name της ενόψει της επόμενης μέρας.

Οι δύο ...μπουτίκ και το σχέδιο της επόμενης μέρας

Αυτή τη στιγμή στη Νέα Φιλαδέλφεια υπάρχουν δύο καταστήματα στα οποία διατίθενται επίσημα προϊόντα της ΑΕΚ, αθλητικό υλικό με την εκμετάλλευση του σήματος. Και τα δύο μαγαζιά βρίσκονται επί της λεωφόρου Δεκελείας με αποτέλεσμα αρκετός κόσμος να μπερδευτεί καθώς υπάρχει απορία για το ποιο από τα δύο είναι η επίσημη μπουτίκ της ομάδας.

Οι δύο ...μπουτίκ και το σχέδιο της επόμενης μέρας

Η απάντηση είναι απλή: Κανένα από τα δύο. Το πρώτο κατάστημα, αυτό που βρίσκεται στο ύψος του γηπέδου της ΑΕΚ είναι η μικρή μπουτίκ που δημιουργήθηκε την περίοδο Αδαμίδη. Ανήκει στην εταιρεία Empire, της οποίας ο τελευταίος πρόεδρος είναι ο Σταύρος Αδαμίδης και οικονομικός διευθυντής ο Βασίλης Πουλάκος. Ο λόγος που η συγκεκριμένη μπουτίκ δεν έχει κλείσει, είναι το γεγονός ότι οι άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους τις τύχες της Empire –προς το παρόν- αποφεύγουν την πτώχευση. Τα έσοδα της συγκεκριμένης μπουτίκ, πάνε στους εργαζόμενους –και όχι στην ΑΕΚ- ωστόσο η αλήθεια είναι πως το παλιό στοκ που διατίθεται στο κοινό δεν είναι ικανό να καλύψει ούτε τις λειτουργικές ανάγκες.

Οι δύο ...μπουτίκ και το σχέδιο της επόμενης μέρας

Το δεύτερο κατάστημα που άνοιξε επί της Λεωφόρου Δεκελείας (στο ύψος της οδού Βοσπόρου) δεν είναι μπουτίκ της ΑΕΚ, αλλά πρατήριο της Puma. Οι άνθρωποι της εταιρείας που προμηθεύει με αθλητικό υλικό την «Ένωση» εκμεταλλεύτηκαν –κατόπιν άδειας προφανώς- το έμβλημα της ΑΕΚ προκειμένου να «σπρώξουν» επικοινωνιακά την επιχείρηση, εκμεταλλευόμενοι το έντονο «κιτρινόμαυρο» στοιχείο της περιοχής.

Τα διακριτικά της ΑΕΚ στο συγκεκριμένο κατάστημα –όπως όλα δείχνουν- θα έχουν προσωρινή παρουσία καθώς αν τερματιστεί η συνεργασία της «Ένωσης» με την Puma τον προσεχή Ιούλιο δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης.

Οι δύο ...μπουτίκ και το σχέδιο της επόμενης μέρας

Από την άλλη, οι άνθρωποι της ΑΕΚ, πραγματοποιούν από τώρα κινήσεις για την όσο το δυνατό καλύτερη αξιοποίηση του brand name και του σήματος, ενόψει της επόμενης μέρας της «Ένωσης». Το γεγονός ότι η ΑΕΚ δεν υφίσταται ως εταιρεία αυτή τη στιγμή και η προσωρινή φάση στην οποία βρίσκεται δεν δίνουν τη δυνατότητα για πολλά πράγματα, ωστόσο γίνεται σοβαρή μελέτη για την άνοδο της εμπορικής αξίας με τρόπο που θα επωφελείται αποκλειστικά ο Σύλλογος.

Διαβάστε ακόμη:

Kαι τώρα παίζουν ...όλοι!

Πέρασε η ρύθμιση για το χαρτόσημο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ