X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

"Οι τιμές στα εισιτήρια της Bundesliga δεν συγκρίνονται με την Premier League''

O εκτελεστικός διευθυντής του γερμανικού πρωταθλήματος, Κρίστιαν Σέιφερτ τόνισε σε δηλώσεις του πως αν τα εισιτήρια της Bundesliga κόστιζαν όσα αυτά της Premier League, τότε θα είχαμε σοβαρότατες διαμαρτυρίες οπαδών. Διαβάστε τα όσα δήλωσε.

Σάλος έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες μέρες στην Αγγλία σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας των ομάδων. Οι περισσότερες από τις μισές μάλιστα, αντί να μειώσουν ή έστω να κρατήσουν στα ίδια επίπεδα τις τιμές με πέρυσι, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αύξηση των τιμών τους.

Το πιο ακριβό εισιτήριο διαρκείας το έχει η Άρσεναλ, με την τιμή του να ξεπερνάει τα 2.500 ευρώ, ενώ η τιμή του εισιτηρίου διαρκείας της Τότεναμ να φτάνει τα 2.393 ευρών. Από κοντά και οι Γιουνάιτεντ, Σίτι, Λίβερπουλ και Τσέλσι με τα εισιτήρια διαρκείας τους να ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ. Οι οργανωμένοι σύνδεσμοι οπαδών μάλιστα, ετοιμάζονται να κατέβουν και σε πορείες διαμαρτυρίες για τις φετινές τιμές.

Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο εκτελεστικός διευθυντής του γερμανικού πρωταθλήματος, Κρίστιαν Σέιφερτ μίλησε στον "Guardian" για την Bundesliga, όπου εκεί τα πράγματα είναι εντελώς αντίθετα:

"Η Μπάγερν Μονάχου εισπράττει κάθε χρόνο 30 - 40.000.000 ευρώ λιγότερα από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, το οποίο σημαίνει ζημιά περίπου 300.000.000 ευρώ σε 10 χρόνια. Εμείς δεν έχουμε καμία επιρροή στις τιμές των εισιτηρίων. Οι ομάδες διαλέγουν μόνες τους πόσο θα κοστίζει το κάθε εισιτήριο με βάση βέβαια την κοινή λογική. Ακολουθούν όλοι το κόνσεπτ των σούπερ-μάρκετ Aldi, φθηνά αλλά πολλά".

Bundesliga - Premier : Βίοι αντίθετοι

Είναι γεγονός πως στη Bundesliga, τα γήπεδα είναι σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια γεμάτα. Η μέση τιμή ενός εισιτηρίου είναι περίπου στα 23 ευρώ και το 92% κάθε γηπέδου είναι γεμάτο στους αγώνες. Αυτό σημαίνει κατά μέσο όρο 43.500 οπαδοί (!), ο μεγαλύτερος αριθμός στον κόσμο.

Αντίθετα, ο κόσμος στα γήπεδα της Premier League μειώνεται χρόνο με το χρόνο, με τον μέσο όρο οπαδών σε κάθε αγώνα να είναι περίπου 34.000.

PHOTOGRAPH: NIGEL TREBLIN/AFP/GE

Για τους Γερμανούς, οι φθηνές τιμές στα εισιτήρια είναι το σημαντικότερο. Αυτή η "θυσία" των ομάδων να κρατήσουν σε χαμηλά επίπεδα τις τιμές, έχει βοηθήσει τα γήπεδα να έχουν πολύ καλύτερη ατμόσφαιρα, αλλά παράλληλα βοηθάει και το ίδιο το άθλημα στην ανάπτυξή του, καθώς όλο και περισσότερος κόσμος έρχεται σε επαφή μαζί του.

Όριο και στα διαρκείας

Σε μια προσπάθεια να βεβαιωθούν ότι όλοι οι φίλαθλοι που θέλουν να δουν την ομάδα τους θα έχουν την ευκαιρία να το κάνουν, οι γερμανικοί σύλλογοι αποφάσισαν να θέτουν ένα όριο στα εισιτήρια διαρκείας που θα διατίθενται, το οποίο δεν θα ξεπερνάει το 50% των διαθέσιμων εισιτηρίων.

Όπως τονίζει ο εκτελεστικός διευθυντής του πρωταθλήματος: "Η ζήτηση είναι μεγάλη και δεν θέλουνε να πηγαίνουν κάθε βδομάδα στο γήπεδο μόνο οι ίδιοι. Θέλουν όλοι να έχουν μια ευκαιρία να πάνε. Θα ήταν πολύ εύκολο να ανέβαζαν τις τιμές και να είχαν εύκολο κέρδος, αλλά οι σύλλογοι έχουν αποφασίσει να μην το κάνουν. Αυτή είναι μια επιλογή που στο μέλλον θα τους βοηθήσει".

Αυτό που επιθυμούν οι Γερμανοί είναι να "παντρέψουν" τα οικονομικά, με το ποδόσφαιρο και κατ' επέκταση την κοινωνία. Πρέπει να έχουν επιτυχία και στους τρεις τομείς. Από το 2002 ακολουθείται αυτή η πολιτική και μέχρι στιγμής απ' όσα βλέπουμε αποδίδει.