X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Όταν η Λιντς πήγε να γίνει Τσαπεκοένσε

Δεκαεννέα χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα (31/3) από το αεροπορικό ατύχημα της Λιντς, όταν ο ένας κινητήρας του αεροσκάφους εξερράγη με αποτέλεσμα το σκάφος να συντριβεί (VIDEO).

Το ημερολόγιο έγραφε 31/3/1998 όταν η σπουδαία ομάδα της Λιντς επέστρεφε στο Yorkshire, μετά την βαριά ήττα από την Γουέστ Χαμ με 3-0.

Οι περίπου 40 επιβάτες της μοιραίας πτήσης, λίγο μετά την απογείωση του αεροσκάφους, άκουσαν ένα δυνατό κρότο και στη συνέχεια είδαν τον δεξιό κινητήρα του αεροπλάνου να τυλίγεται στις φλόγες.

Αμέσως επικράτησε πανικός και ο κυβερνήτης του αεροσκάφους κάλεσε σε βοήθεια. Χωρίς δεύτερη σκέψη έκανε προσπάθεια για προσγείωση, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να πέσει στο έδαφος με τη μύτη και πλάι.

Μόλις δυο επιβάτες τραυματίστηκαν. Ο λόγος για τον βοηθό προπονητή Ντέιβιντ Ο' Λίρι και έναν ακόμα άνδρα, ενώ ιατρική περίθαλψη χρειάστηκαν και τέσσερα μέλη του αεροσκάφους.

"Ένιωσα λες και βρισκόμουν σε τρενάκι από λούνα παρκ. Ο χώρος γέμισε καπνό και φλόγες, αφού όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Στο τέλος νιώσαμε μεγάλη ανακούφιση γιατί φοβηθήκαμε για τις ζωές μας", είχε δηλώσει ο Ο' Λίρι ο οποίος στη συνέχεια πήρε προαγωγή σε πρώτο προπονητή.

Η επίσημη ενημέρωση εκείνη την εποχή έκανε λόγο για μηχανική βλάβη, όμως έγινε αρκετός λόγος για την ελλειπή συντήρηση του αεροσκάφους.

24MEDIA NETWORK