X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Πωλήσεις - ρεκόρ για τις εμφανίσεις της εθνικής Ισπανίας

Είδος προς... εξαφάνιση τείνουν να γίνουν οι εμφανίσεις της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Ισπανίας μετά το τέλος του Μουντιάλ.

Ο παροξυσμός που έχει καταβάλει τους ντόπιους έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και η εταιρία αθλητικών ειδών (Adidas) που έχει την αποκλειστικότητα στην παραγωγή δεν έχει καταφέρει να υπολογίσει πόσα κομμάτια έχουν διατεθεί μέχρι σήμερα.

Από την αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου είχε διαφανεί η συγκεκριμένη τάση. Οι πρώτες 100.000 εμφανίσεις "εξαφανίστηκαν" μέσα σε λίγες ώρες από τη στιγμή που κυκλοφόρησαν στα καταστήματα, ενώ όσο προχωρούσε η ομάδα του Βιθέντε Ντελ Μπόσκε στο τουρνουά τόσο αυξανόταν η ζήτηση. Μάλιστα η Adidas φρόντισε με την κατάκτηση του τροπαίου από τους "ρόχας" να προωθήσει στην αγορά μια νέα φανέλα με το πρώτο αστέρι πάνω από το εθνόσημο. Φυσικό ήταν και αυτές, περισσότερες από100.000,να γίνουν ανάρπαστες.

Τα κέρδη υπολογίζονται σε εκατομμύρια ευρώ, την ίδια ώρα που η εταιρεία κάνει λόγο για ρεκόρ πωλήσεων, έχοντας ξεπεράσει αντίστοιχα τις επιδόσεις στιςπωλήσεις των εμφανίσεων της Γερμανίας και της Αργεντινής, για τις οποίες υπάρχει μέτρο σύγκρισης.