X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Προπόνηση και... γύρισμα για τα διαρκείας

Τη νέα χρονιά η ΑΕΚ επιστρέφει στη Super League και οι άνθρωποι του Συλλόγου εντείνουν τις ετοιμασίες προκειμένου να είναι η ομάδα στο σημείο που πρέπει σε όλα τα επίπεδα, αμέσως με την άφιξή της στη μεγάλη κατηγορία.

INTIME SPORTS

Ένας από τους τομείς που ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή, είναι το εμπορικό κομμάτι και πιο συγκεκριμένα τα εισιτήρια διαρκείας.

Η "Ένωση" προπονήθηκε την Πέμπτη (28/5) στο Ολυμπιακό Στάδιο και όχι στο προπονητικό της κέντρο στα Σπάτα όπως συμβαίνει καθημερινά, προκειμένου να λάβουν μέρος σε ορισμένα γυρίσματα για την καμπάνια των εισιτηρίων διαρκείας οι ποδοσφαιριστές. Υπενθυμίζουμε ότι στο σποτάκι για τη διαφήμιση των νέων καρτών πρωταγωνιστεί ο γνωστός φίλος της ΑΕΚ, Γιώργος Μητσικώστας.

Το γύρισμα που έγινε στην προπόνηση της Πέμπτης (28/5) είναι το τελευταίο που απαιτείται και πλέον ο χρόνος για τη δημιουργία του σποτ μετράει αντίστροφα, αφού οι άνθρωποι της ΑΕΚ μπαίνουν σε διαδικασία προετοιμασίας του υλικού που έχει ήδη συλλεχθεί.

Η καμπάνια των εισιτηρίων διαρκείας αναμένεται να "τρέξει" σύντομα σε αρκετά μέσα (έντυπα και ηλεκτρονικά) ενώ πρέπει να πούμε πως το σλόγκαν αποτελεί έμπνευση ενός απλού οπαδού της ομάδας, μετά από ανάλογο διαγωνισμό που έκανε η "κιτρινόμαυρη" ΠΑΕ στο πλαίσιο της δημιουργίας διαδραστικότητα με τον κόσμο της ΑΕΚ.