Σπάει όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης το Μουντιάλ της Βραζιλίας

Το φετινό Μουντιάλ με τα πλούσια σε γκολ παιχνίδια του έχει καταφέρει να "κατακτήσει" εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους και μη ανά τον κόσμο, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη τηλεθέαση που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα στα πρώτα ματς των ομίλων! Διαβάστε αναλυτικά.

Σπάει όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης το Μουντιάλ της Βραζιλίας

Το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο, αν και πολλοί δεν το περίμεναν, είναι γεμάτο φάσεις, θέαμα και γκολ. Πολλά γκολ! Το γεγονός αυτό μάλιστα έχει "τραβήξει" εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους και μη ανά τον κόσμο μπροστά στις οθόνες των τηλεοράσεων τους για να παρακολουθήσουν τους αγώνες.

Μάλιστα, η τηλεθέαση της φετινής διοργάνωσης έχει σπάσει πολλά ρεκόρ τηλεθέασης σε διάφορες χώρες του κόσμου, όπως φυσικά η Βραζιλία, η Ιαπωνία, η Γερμανία, η Αργεντινή, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία, η Ολλανδία, η Κροατία και η Ιταλία.

Τα νούμερα επίσης φανερώνουν και μια μεγάλη αύξηση της τηλεθέασης στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία. Πιο συγκεκριμένα:

- Την πρεμιέρα του Μουντιάλ μεταξύ Βραζιλίας και Κροατίας παρακολούθησαν 42.900.000 άνθρωποι στο κανάλι TV Globo. Η μεγαλύτερη τηλεθέαση αθλητικού γεγονότος μέσα στο 2014.

- Το ματς της Αγγλίας με την Ιταλία προσέλκυσε 14.200.000 άτομα στο αγγλικό BBC και 12.800.000 στο ιταλικό RAI, τα μεγαλύτερα νούμερα που καταγράφηκαν στις δύο χώρες τη φετινή χρονιά.

- Τον αγώνα μεταξύ Ιαπωνίας και Ακτής Ελεφαντοστού, όσο περίεργο κι αν ακουστεί, παρακολούθησαν 34.100.000 άνθρωποι στο ιαπωνικό κανάλι NHK, διπλάσιος αριθμός από το προηγούμενο ρεκόρ τηλεθέασης του καναλιού.

- Τη νίκη της Γερμανίας κόντρα στην Πορτογαλία με 4-0 είδαν 26.400.000 άτομα στο γερμανικό ARD, το μεγαλύτερο νούμερο μέσα στο 2014.

- Ενώ το ματς της Γκάνα με τις ΗΠΑ παρακολούθησαν 11.100.000 Αμερικανοί στο ESPN, αριθμός ρεκόρ για αγώνα Μουντιάλ στη χώρα.

Και αυτά τα νούμερα έχουν σημειωθεί μόλις στα πρώτα ματς των ομίλων, οπότε είναι προφανές πως είναι θέμα χρόνου να σπάσουν κι άλλα ρεκόρ όσο η διοργάνωση θα προχωράει.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως η FIFA έχει ξοδέψει για τη φετινή διοργάνωση πολύ περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτή του 2010, προκειμένου να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κάλυψη σε όλα τα ματς. Έχει επίσης δώσει δικαιώματα των αγώνων σε περισσότερα από 160 τηλεοπτικά δίκτυα από όλο τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ