X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το παράδειγμα της Νιούκαστλ σκέφτεται να ακολουθήσει η Τσέλσι

Η κίνηση του ισχυρού άνδρα της Νιούκαστλ, Μάικ Ασλεϊ να πουλήσει το όνομα του "Σεντ Τζέιμς Παρκ" και να το μετονομάσει στο... περίεργο "sportsdirect.com@St James' Park" ώστε να βάλει ένα αξιοσέβαστο ποσό στα ταμεία του συλλόγου, φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη κι άλλων ομάδων.

Μία από αυτές είναι η Τσέλσι, με τον Ρον Γκάρλεϊ να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει στο μέλλον μια αντίστοιχη κίνηση και από τους "μπλε".

"Γνωρίζουμε ότι αυτό είναι ένα ευαίσθητο θέμα και ίσως ενοχλήσει τους οπαδούς μας. Η διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς του γηπέδου είναι υψίστης σημασίας, αλλά μπορούν να γίνουν συζητήσεις αν βρεθεί ο κατάλληλος συνεργάτης για την Τσέλσι", τόνισε χαρακτηριστικά ο γενικός αρχηγός των Λονδρέζων, ο οποίος φαίνεται πως προετοιμάζει το έδαφος για μια ενδεχόμενη αλλαγή ονομασίας του "Στάμφορντ Μπριτζ".

Μάλιστα, σύμφωνα με βρετανικά Μέσα ήδη υπάρχει από πίσω γνωστή εταιρία που δίνει 100 εκατομμύρια λίρες για να βάλει το όνομά της στο γήπεδο.

Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα της Αρσεναλ, η οποία θα πάρει 50 εκατομμύρια λίρες για 15 χρόνια μετά τη συμφωνία της με την "Emirates Airways" από το 2004 όταν και ετοιμάστηκε το νέο της γήπεδο.

24MEDIA NETWORK