X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Αλλαγές στις κατατακτήριες

Η FIA προσαρμόζεται στην απουσία των Marussia και Caterham.

Ως γνωστόν, η Marussia και η Caterham δεν έχουν ταξιδέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, ταλανιζόμενες από σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Ως αποτέλεσμα, για πρώτη φορά από το Grand Prix Μονακό του 2005, θα έχουμε grid με μόλις 18 μονοθέσια.

Αυτό αναπόφευκτα φέρνει και αλλαγές αφού με το σύστημα κατατακτήριων που υπήρχε σε ισχύ, θα έμεναν εκτός συνέχειας από το Q1, μόνο δύο οδηγοί. Η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού εξέτασε το ζήτημα, λαμβάνοντας υπόψη και την πολύ μεγάλη πιθανότητα ο Sebastian Vettel να είναι "θεατής" αφού η επικείμενη αλλαγή της μονάδας ισχύος της Renault, θα τον αναγκάσει να εκκινήσει τελευταίος. Άρα δεν έχει λόγω να "γράψει" χιλιόμετρα με τη νέα μονάδα.

Ύστερα λοιπόν από σύσκεψη των αγωνοδικών το βράδυ της Πέμπτης, αποφασίστηκε να μην αλλάξει η διαδικασία αλλά να τροποποιηθεί ο αριθμός των οδηγών που βγαίνουν νοκ-άουτ σε κάθε περίοδο των κατατακτήριων. Έτσι στο Q1 και το Q2 θα τεθούν εκτός συνέχειας από τέσσερα μονοθέσια, αφήνοντας την τελική μάχη του Q3 ως έχει, με δέκα δηλαδή μονομάχους.

Τις προηγούμενες δύο φορές που η Formula 1 επισκέφτηκε το Τέξας, η pole position κατέληξε στο Sebastian Vettel.