X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Άλλες 25 θέσεις ποινής για Alonso

Η McLaren μιμείται τη Mercedes στην εκμετάλλευση των κανονισμών.

Ήταν αναμενόμενο πως το τρικ της Mercedes που άλλαξε όσο γινόταν περισσότερα μέρη στη μονάδα ισχύος του Lewis Hamilton, εκμεταλλευόμενη το γεγονός πως ανεξάρτητα το που θα φτάσουν οι ποινές, απλά θα εκκινήσει από την ουρά του grid, θα το ακολουθούσαν κι άλλοι.

Να λοιπόν που το έκανε και η McLaren! Με τον Fernando Alonso να έχει ήδη 35 θέσεις ποινής έχοντας αντικαταστήσει έκτο τούρμπο, κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), μεγάλο ηλεκτροκινητήρα (MGU-K), μικρό θερμικό ηλεκτροκινητήρα (MGU-H), σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης (CE) αλλά και συσσωρευτή ενέργειας (ES), δεν είχαν κάτι να χάσουν.

Έτσι «φοράει» και νέα μονάδα ισχύος στη McLaren του Ισπανός, εκμεταλλευόμενος το χθεσινό πρόβλημα (;) στις κατατακτήριες δοκιμές όπου πάρκαρε στην άκρη του δρόμου.

Τι άλλαξαν αυτή τη φορά οι Ιάπωνες; Τούρμπο, κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), μεγάλο ηλεκτροκινητήρα (MGU-K) και μικρό θερμικό ηλεκτροκινητήρα (MGU-H), με αποτέλεσμα ο Alonso να πάρει άλλες 25 θέσεις ποινής και να φτάσει τις 60!

24MEDIA NETWORK