X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ανυπεράσπιστη στις ευθείες η McLaren

Σοκάρουν τα στοιχεία υστέρησης της μονάδας ισχύος της Honda στο Μπακού

Τα χαρακτηριστικά της αγωνιστική διαδρομής του ευρωπαϊκού Grand Prix, οξύνουν την ήδη γνωστή αδυναμία που έχει η ομάδα της McLaren: τη μονάδα ισχύος της Honda. Ειδικά η ατελείωτη ευθεία στο Μπακού, που φτάνει τα 2.2 χιλιόμετρα, "σκοτώνει" τις προσπάθειες των οδηγών της Βρετανικής ομάδας. Πόσο; Αρκεί να μελετήσουμε τι έκανε στις κατατακτήριες δοκιμές ο Fernando Alonso.

O Ισπανός κατέλαβε τη δωδέκατη θέση, ήταν ο δεύτερος πιο αργός στη συγκεκριμένη ευθεία (σ.σ. πέρασε μόνο τη Renault του Kevin Magnussen) και αν θέλετε να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η τελική ταχύτητα της MP4-31 του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν 27 χιλιόμετρα την ώρα κάτω από εκείνη της Williams του Vdata-altteri Bottas.

Μάλιστα μιλώντας στη μεικτή ζώνη μετά το πέρας των κατατακτήριων δοκιμών στο Αζερμπαϊτζάν, ο Alonso μετέφρασε τη συγκεκριμένη υστέρηση και σε… χρόνο.

"Μόνο στη μεγάλη ευθεία χάνουμε 7-8 δέκατα του δευτερολέπτου. Πηγαίνοντας τέρμα γκάζι και εντελώς ευθεία, χάνουμε τόσο πολύ! Είναι εκνευριστικό αλλά το περιμέναμε πριν έρθουμε πως τα πράγματα θα ήταν έτσι. Η υστέρηση ισχύος είναι προφανής σε σιρκουί σαν και αυτό", είπε ο Alonso. Ωστόσο δεν έχασε την αισιοδοξία του ενόψει του αγώνα: "Θα είναι δύσκολο GP αλλά μπορούμε να κερδίσουμε βαθμούς. Έχουμε δει πολλές εξόδους και ατυχήματα άρα όλα είναι ανοιχτά. Εφόσον παραμείνουμε εντός πίστας, μπορεί με λίγη τύχη να βρεθούμε στην έκτη ή την έβδομη θέση".

24MEDIA NETWORK