X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Απάντησε στο ξέσπασμα του Vettel η Pirelli

Δύο ημέρες μετά από το ξέσπασμα του Sebastian Vettel με αφορμή το περιστατικό στο βελγικό Grand Prix της περασμένης Κυριακής, η Pirelli θέλησε να του απαντήσει με ανακοίνωση.

Ο Sebastian Vettel στάθηκε άτυχος στο Grand Prix του Βελγίου, καθώς δύο γύρους πριν από το φινάλε και ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση, ένα κλατάρισμα στο ελαστικό του ήταν η αιτία να τεθεί εκτός των θέσεων που δίνουν βαθμούς.

Αμέσως μετά από το τέλος του αγώνα, ο Γερμανός, φανερά εκνευρισμένος από την εξέλιξη του Grand Prix ζήτησε εξηγήσεις από τους ανθρώπους της Pirelli, οι οποίοι έδωσαν τη δική τους απάντηση την Τρίτη (25/8), κάνοντας λόγο για ορισμένα αιτήματά τους που δεν είχαν γίνει αποδεκτά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Pirelli: "Το Νοέμβριο του 2013 η Pirelli ζήτησε να υπάρχει κανονισμός όσον αφορά στο μέγιστο αριθμό γύρων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο σετ ελαστικών, στο πλαίσιο πολλών παραμέτρων που αφορούν στην σωστή χρήση των ελαστικών. Το αίτημα αυτό δεν έγινε αποδεκτό.

Στην πρόταση μας λέγαμε η πιο σκληρή εκ των δυο διαθέσιμων γομών (prime tyre) να χρησιμοποιείται μέχρι το 50% της απόστασης ενός αγώνας και η πιο μαλακή εκ των δυο διαθέσιμων γομών (option tyre) να χρησιμοποιείται μέχρι το 30% της απόστασης ενός αγώνα. Αν αυτά είχαν εφαρμοστεί στον αγώνα του Σπα τότε η μέγιστη χρήση της μέσης γόμας θα είχε περιοριστεί στους 22 γύρους".

Διαβάστε ακόμη:

Έξαλλος ο Vettel: "Αν είχε συμβεί νωρίτερα, θα είχα γ@@@θεί"

24MEDIA NETWORK