X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Αθλητής του λουτζ άλλαξε το όνομα του με αυτό του χορηγού του!

Σάλος προκλήθηκε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα λουτζ, που διεξήχθη πρόσφατα στο Άλτενμπεργκ, καθώς εκτός του ότι έχουν εκπρόσωπο στο συγκεκριμένο χειμερινό άθλημα τα τροπικά νησιά Τόνγκα, αυτός προτίμησε να αλλάξει το όνομα του με αυτό του χορηγού του!

Ο γεννημένος ως Φουαχέα Σέμι έγινε εν μια νυκτί Μπούνο Μπάνανι, παίρνοντας το όνομα του Γερμανού σχεδιαστή εσωρούχων και όχι μόνο, η ομώνυμη εταιρία του οποίου είναι σπόνσορας του. Όλα αυτά σε μια προσπάθεια να γίνει ο πρώην Σέμι νυν Μπάνανι ο πρώτος εκπρόσωπος της χώρας του σε χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αυτούς του Σότσι το 2014.

Η κίνηση αυτή προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του αντιπροέδρου της ΔΟΕ, Τόμας Μπαχ, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είναι άσχημο να αλλάζεις το όνομα σου με αυτό ενός χορηγού. Είναι άνω ποταμών. Αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τα επιτρεπτά όρια του μάρκετινγκ".

Ο Μπαχ πάντως επεσήμανε ότι σε περίπτωση που προκριθεί στο Σότσι, τότε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα για να τον εμποδίσει να χρησιμοποιήσει αυτό το όνομα, εφόσον θα αναγράφεται στο διαβατήριο του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΔΟΕ είναι ιδιαίτερα "ευαίσθητη" στο θέμα του μάρκετινγκ κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς θέλει να προστατεύει τους χορηγούς της διοργάνωσης που δίνουν εκατομμύρια δολάρια για να έχουν το δικαίωμα να διαφημιστούν.

24MEDIA NETWORK