X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτό είναι το Aeroscreen της Red Bull

Η αυστριακή ομάδα παρουσίασε τη δική της λύση για την προστασία των οδηγών.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Ρωσίας, η Red Bull Racing παρουσίασε για πρώτη φορά τη δική της ιδέα για την προστασία του κεφαλιού των οδηγών. Βαφτισμένο ως "Aeroscreen", θυμίζει παρμπρίζ και η αλήθεια είναι πως δείχνει να "δένει" με το υπόλοιπο μονοθέσιο περισσότερο απ’ ότι η αντίστοιχη λύση που παρουσίασε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης η Ferrari, το λεγόμενο "halo".

Ο Daniel Ricciardo έκανε ένα γύρο με αυτό ενσωματωμένο στην RB12, στο ξεκίνημα του FP1, ώστε να έχει μία πιο σαφή εικόνα για τα επίπεδα ορατότητας που προσφέρει. Με πάχος 9mm είναι σχεδιασμένο για να απομακρύνει οτιδήποτε κατευθύνεται προς τον οδηγό, όπως για παράδειγμα το ελατήριο από τη Brawn του Rubens Barrichello που χτύπησε στο κράνος τον Felipe Massa το 2009 στην Ουγγαρία.

"Για μένα δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης. Δεν βλέπω για ποιο λόγο να μην έχουμε κάποια επιπλέον ασφάλεια γύρω από τα κεφάλια μας. Άσχετα με το αισθητικό αντίκτυπο. Το 2009 η όψη των μονοθεσίων άλλαξε πολύ και όλοι τα θεωρούσαν πολύ άσχημα. Όμως τα συνήθισαν. Θεωρώ πως αισθητικά είναι μικρή αλλαγή και το κοινό θα την συνηθίσει πολύ γρήγορα", είπε ο Ricciardoi.

Μάλιστα η Red Bull Racing έδωσε στη δημοσιότητα και δύο πολύ ενδιαφέροντα video σχετικά με τις δοκιμές που έκανε με το Aeroscreen:

24MEDIA NETWORK