X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Δεν αλλάζουν τα κερμπ

Η FIA δεν συμμερίζεται τις ανησυχίες ομάδων και οδηγών

Μπορεί μέχρι τα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ο Max Verstappen να ήταν ο μόνος που γκρίνιαζε για τα επιπλέον κερμπ που έχουν τοποθετηθεί στην πίστα του Red Bull Ring. Όμως μετά τα χθεσινά συμβάντα όπου τρεις οδηγοί είδαν τις αναρτήσεις τους να καταρρέουν πατώντας τα (Nico Rosberg, Sergio Perez, Dannil Kvyat), η ανησυχία γενικεύτηκε.

Εκτός από τις δηλώσεις στα ΜΜΕ, υπήρξε και δράση από το GPDA, δηλαδή των σύνδεσμο των οδηγών. Ο πρόεδρός του, Alex Wurz, πήγε μαζί με τον Kvyat, τον επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, καθώς και τον τεχνικό έφορο της FIA, Charlie Whiting, να μελετήσουν από κοντά αυτά τα αμφιλεγόμενα κερμπ.

Ο τελευταίος εξήγησε την ανάγκη ύπαρξή τους αλλά και το σχεδιασμό τους, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα πως δεν θα υπήρχε καμία αλλαγή. Η παγκόσμια ομοσπονδία δεν πρόκειται να ανταποκριθεί στη «γκρίνια» των οδηγών.

Αντίθετα, τους καλεί να συμμορφώνονται με τα όρια της αγωνιστικής διαδρομής. Η αλήθεια είναι πως αν στο συγκεκριμένο σημείο υπήρχε μπαριέρα, κανένας δεν θα έφτανε τόσο έξω από τη γραμμή του για να κερδίσει πλεονέκτημα.

Μιλώντας σχετικά, ο Wolff ξεκαθάρισε πως μελετώντας τα δεδομένα από την τηλεμετρία, εντόπισαν πως η πηγή του κακού δεν είναι η υπερβολική φόρτιση των αναρτήσεων αλλά μία περίεργη ταλάντωση που προκαλείται με το που το ελαστικό πατάει στα συγκεκριμένα κερμπ, που οδηγεί στην αστοχία των αναρτήσεων.