X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Δεν περιμένει πολλά ο Alonso

O Ισπανός φοβάται πως δεν μπορεί να ελπίζει σε πρόκριση στο Q3.

Για μία ακόμα χρονιά, οι προσδοκίες των φίλων της McLaren πριν από κάθε Grand Prix, είναι χαμηλές - κι αυτό κυρίως λόγω της υστέρησης της μονάδας ισχύος της Honda σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αυτό δεν αλλάζει ενόψει του αγώνα στο Μεξικό, με τον Fernando Alonso να παραδέχεται πως θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί στο Top 10 των κατατακτήριων δοκιμών.

"Ξέρουμε πως όλα τα μονοθέσια με κινητήρες της Mercedes έχουν τα Σάββατα μερικά επιπλέον δέκατα του δευτερολέπτου, καθώς έχουν δυνατότητα προσωρινής αύξησης ισχύος για έναν γρήγορο γύρο.

Εμείς όχι ενώ αυτό το Σαββατοκύριακο χρησιμοποιώ και παλιό κινητήρα, με προδιαγραφές προ της τελευταίας αναβάθμισης. Θα εκπλαγώ αν βρεθώ στο Q3", παραδέχθηκε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Βέβαια αυτό θα έχει και μία θετική πλευρά, αφού όσοι καταταχθούν από την ενδέκατη θέση και πίσω, έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής γόμας ελαστικών για την εκκίνηση του αγώνα.