X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Έφταιγαν οι αεραγωγοί των φρένων

Η Williams εντόπισε τι προκάλεσε το κλατάρισμα του ελαστικού του Massa.

Λίγα μετά την έναρξη της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών για το Grand Prix Κίνας, η Williams του Felipe Massa βρέθηκε να κινείται ανεξέλεγκτη στη πίστα της Σαγκάης. Η πρώτη εικόνα έδειχνε το πίσω αριστερό ελαστικό ουσιαστικά να έχει αποκολληθεί από τη ζάντα αλλά οι άμεσες έρευνες από πλευράς Pirelli, δεν εντόπισαν κάποια αστοχία σε αυτό.

Αντίστοιχη έρευνα έκανε και η Williams που τελικά ανέλαβε και την ευθύνη. Η πηγή του κακού ήταν σε κάποιες μικρές σχεδιαστικές αλλαγές στους αεραγωγούς των φρένων, που έγιναν ώστε να μπορέσουν αυτά να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις του σιρκουί της ασιατικής χώρας.

"Δεν ήταν εύκολος ο εντοπισμός αυτού του προβλήματος αλλά το βρήκαμε και το διορθώσαμε", είπε σχετικά ο τεχνικός υπεύθυνος της βρετανικής ομάδας, Pat Symonds, μιλώντας στο motorsport.com.