X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Είχε... Halo και σώθηκε ο Λεκλέρ

Ποιος μπορεί να είναι σίγουρος για το αν ο Γάλλος θα έβγαινε σώος και αβλαβής από το μονοθέσιό του, αν το σύστημα προστασίας της καμπίνας δεν υπήρχε εκεί;

Το βελγικό grand prix είχε νικητή (με χαρακτηριστική άνεση) τον Ζεμπάστιαν Φέτελ και (σχετικώς) κερδισμένο τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος είχε τις λιγότερες απώλειες στη μάχη του εφετινού τίτλου.

Ο μεταξύ τους ανταγωνισμός συνεχίζεται το ίδιο έντονο από πίστα σε πίστα, παρόλα αυτά ο Βρετανός εξακολουθεί να έχει το πλεονέκτημα.

Το γεγονός του αγώνα στο Σπα πάντως ήταν το ατύχημα μεταξύ Χούλκενμπεργκ - Αλόνσο - Λεκλέρ στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση. Ο πρώτος φρέναρε αργοπορημένα, έπεσε πάνω στον δεύτερο, ο οποίος, αφού αιωρήθηκε πάνω από την πίστα, προσγειώθηκε στο... κεφάλι του τρίτου. Το σύστημα "Halo" είχε κάνει τη δουλειά για την οποία προοριζόταν!

24MEDIA NETWORK