X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Εκ νέου προβλήματα για τη "Ferrari Killer"

Η Μακλάρεν ετοιμάζεται πυρετωδώς να δώσει την απάντηση της και να κλείσει τα στόματα των επικριτών της μετά τις τελευταίες αρνητικές της εμφανίσεις. Στην Καταλονία και την πανέμορφη πόλη της Βαρκελώνης, στη δεύτερη μέρα των επίσημων δοκιμών, η Βρετανική ομάδα "έριξε" στη μάχη τρεις οδηγούς.

Οι Κίμι Ραϊκόνεν, Αλεξάντερ Βούρτς και Πέντρο Ντε λα Ρόσα συμπλήρωσαν αρκετούς γύρους στην πίστα της Βαρκελώνης. Ωστόσο το σημαντικό ήταν πως οι Αλεξάντερ Βούρτς και Πέντρο Ντε λα Ρόσα έτρεξαν τη νέα Μακλάρεν, την MP4/18, προκειμένου η ομάδα να αποφασίσει αν το νέο μονοθέσιο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στο Βρετανικό γκραν-πρι.

Δυστυχώς μηχανικά προβλήματα έκαναν ξανά την εμφάνιση τους, οπότε η πολυαναμενόμενη πρώτη της " Ferrari Killer" μάλλον αναβάλλεται. Ο νεαρός Φινλανδός Κίμι Ραικόνεν έτρεξε με το γνωστό μονοθέσιο, την ΜP4/17D. Η ομάδα της ΒΑR παρουσιάστηκε στην Βαρκελώνη επίσης με τρεις οδηγούς.

Ο Τζένσον Μπάτον, ο Τακούμα Σάτο και ο ¶ντονι Ντέιβιντσον προσπάθησαν να αποκομίσουν το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για την ομάδα τους, στην τελευταία ευκαιρία δοκιμών του καλοκαιριού. Η ομάδα της BAR έδωσε βάρος στην εξέλιξη των ελαστικών, στην αξιοπιστία του κινητήρα και στο αεροδυναμικό της "πακέτο".

Οι δοκιμές για την ΒAR θα συνεχιστούν και αύριο, με τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Ζάκ Βιλνέβ να παίρνει τη σκυτάλη από τον Ντέιβιντσον, ενώ οι άλλοι δύο πιλότοι θα συνεχίσουν κανονικά. Η Τζάγκουαρ είχε διαθέσει για τον Μάρκ Βέμπερ μια R4. Ο Αυστραλός οδηγός συμπλήρωσε 86 γύρους με καλύτερο χρόνο στο 1'19''736. Η ομάδα προετοιμάζεται επίσης για το Βρετανικό γκράν-πρι και θα συνεχίσει τις δοκιμές και αύριο.

Ο Ράλφ Φίρμαν ήταν ο μόνος οδηγός για την ομάδα της Τζόρνταν. Η ομάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με την ανάρτηση και τον "αλλοπρόσαλο" καιρό και κανείς δε θα μπορούσε να είναι ικανοποιημένος στο τέλος της ημέρας.









24MEDIA NETWORK