X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Εκμεταλλεύεται τις ποινές ο Hamilton

Η Mercedes παίζει παιχνίδια στρατηγικής με τις αλλαγές μονάδων ισχύος.

Έξυπνη διαχείριση των κανονισμών κάνει η Mercedes AMG Petronas, προσπαθώντας να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες από την ποινή που έλαβε ο Lewis Hamilton επειδή ξεπέρασε το όριο διαθέσιμων μονάδων ισχύος. Έτσι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, μετράει ήδη 30 θέσεις ποινής και… βλέπουμε!

Ακροβατώντας εδώ και καιρό ανάμεσα στην αναπόφευκτη και κατ’ επιλογήν ποινή, ο Βρετανός προχώρησε σε αυτό το παιχνίδι στρατηγικής διότι στο σιρκουί του Σπα και η προσπέραση είναι εύκολη και ο αγώνας έχει συχνά ανατρεπτικό χαρακτήρα. Έτσι επιλέχθηκε να γίνει εκεί η μετάβαση στην έκτη μονάδα ισχύος και συγκεκριμένα του έκτου κατά σειρά τούρμπο και της έκτης MGU-H (μικρός ηλεκτροκινητήρας).

Όμως οι Γερμανοί είδαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν αυτό το αναπόφευκτο κακό, για να μειώσουν τις αναμενόμενες απώλειες στη συνέχεια της σεζόν. Έτσι, ανάμεσα στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, φόρεσαν νέο κινητήρα στη W07 με το νούμερο #44!

Αυτό μεταφράζεται στον πέμπτο κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και τον πέμπτο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα (MGU-K) αλλά παράλληλα, το έβδομο τούρμπο και τον έβδομο μικρό ηλεκτροκινητήρα. Έτσι ο Hamilton πήρε άλλες 15 θέσεις ποινής στη σειρά του grid, από τις οποίες δεν μπορεί να εκτίσει καν όλες αφού είναι πλέον δεδομένα τελευταίος στη σειρά εκκίνησης.

Και την ίδια ώρα, έχει στη διάθεσή του για τα εννέα Grand Prix που απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν, δύο νέες μονάδες ισχύος!

24MEDIA NETWORK