X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ενδεχόμενο ευθύνης η McLaren για το ατύχημα του Alonso

Αλλαγή δεδομένων στην υπόθεση Alonso, αφού ένα μήνα μετά από το σοβαρό ατύχημα στην Βαρκελώνη υπάρχουν ενδείξεις ότι ενδεχομένως να υπήρξε μηχανικό πρόβλημα στο MP4-30 και κατ' επέκταση η McLaren να φέρει ευθύνη.

Ο Ισπανός πιλότος έχει αρχίσει να θυμάται μερικές λεπτομέρειες της μοιραίας 22ας Φεβρουαρίου, όταν το μονοθέσιό του χτύπησε ανεξήγητα σε έναν τοίχο κατά τη διάρκεια δοκιμαστικού αγώνα στο Μοντμελό πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος.

Η McLaren είχε υποστηρίξει ότι δεν υπήρχε τίποτα το ασυνήθιστο, ωστόσο ο Fernando Alonso υποστήριξε ότι "η ομάδα είχε κατασκευάσει ένα πρόσθετο αισθητήρα για την αύξηση της πρόσληψης των δεδομένων".

Αυτή η λεπτομέρεια που αποκάλυψε ο Ισπανός ταιριάζει με ένα γράφημα, στο οποίο αποτυπώθηκε το ατύχημα και έδειξε τον πιλότο να κάνει μια απότομη "τιμονιά" προς τα δεξιά σαν να προσπαθούσε να το "ξεμπλοκάρει".

Μέχρι πρότινος, η επίσημη εκδοχή για το ατύχημα από πλευράς McLaren έλεγε ότι ο Alonso είχε πέσει θύμα των ισχυρών ανέμων τη δεδομένη χρονική στιγμή, ενώ υπενθυμίζεται πως αρχικά η βρετανική ομάδα είχε αποκρύψει ότι ο πιλότος είχε χάσει τις αισθήσεις του.

Ο Ισπανός οδηγός προετοιμάζεται για την επιστροφή στη δράση, αρχής γενομένης από το Grand Prix της Μαλαισίας, ωστόσο αυτό θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων της προσεχούς Πέμπτης (26/3) στην Σεπάνγκ.

24MEDIA NETWORK