X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Φρενάροντας στο Hungaroring

Δείτε video με το σημείο μέγιστης καταπόνησης των φρένων στην Ουγγαρία.

Μετά το επίπονο για τα φρένα σιρκουί του Silverstone, το σκηνικό του μαγικού κόσμου της Formula 1 μεταφέρεται επί ουγγρικού εδάφους και συγκεκριμένα στην πίστα του Hungaroring όπου τα πράγματα δεν αλλάζουν αλλάζουν.

Η απουσία μεγάλων ευθειών δεν μεταφέρει τους… πονοκεφάλους σε άλλα μέρη του μονοθεσίου αφού και πάλι υπάρχουν έντεκα σημεία πέδησης, στα πέντε εκ των οποίων οι πιλότοι φρενάρουν δυνατά.

Το πιο επίπονο για τα συστήματά πέδησης σημείο είναι πριν τη στροφή 1. Στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού, στα φρένα δηλαδή για την πρώτη δεξιά φουρκέτα.

Τα μονοθέσια επιβραδύνουν κατά 232 km/h σε μόλις 122 μέτρα, σε μία διαδικασία όπου αποβάλλονται 2,112 kilowatts ισχύος. Οι οδηγοί δέχονται δυνάμεις της τάξης των 5.31 G ενώ ασκούν στο πεντάλ του φρένου πίεση που ισοδυναμεί με 121 κιλών.