X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Ιαπωνίας (QP): Rosberg με βραχεία κεφαλή!

Ο Γερμανός επικράτησε του Hamilton σε μία μάχη για γερά νεύρα!

Την 8η φετινή του pole position πανηγύρισε στην Ιαπωνία ο Nico Rosberg, που επικράτησε του Lewis Hamilton σε μία συγκλονιστική μονομαχία, με ανατροπές, που κρίθηκε στα 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Όμως εκτός της μεταξύ τους κόντρας, αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός πως τόσο οι Ferrari όσο και οι Red Bull ήταν πιο κοντά απ’ ότι συνήθως. Ας τα δούμε αναλυτικά…

Η πίστα της Σουζούκα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, την πίστα στεγνή με θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου και εκείνη του οδοστρώματος να είναι στους 26. Στο Q1 δεν είχαμε απρόοπτα, αν και το σερί των Mercedes έσπασε. Κι αυτό διότι η γερμανική εταιρεία έβγαλε τους οδηγούς της μόνο με τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές της, ανάμεσα στους οποίους ταχύτερος ήταν ο Sebastian Vettel για λογαριασμό της Ferrari. Όσο για τη ζώνη αποκλεισμού, το μεγάλο θύμα ήταν ο Jenson Button που αποχώρησε νωρίς προς απογοήτευση των Ιαπώνων – τόσο επειδή είναι πολύ δημοφιλής στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, όσο κι επειδή η McLaren του φέρει μονάδα ισχύος της Honda. Μαζί του τέθηκαν νοκ άουτ ο Kevin Magnussen της Renault και οι συνήθεις ύποπτοι, δηλαδή οι οδηγοί των Sauber και Manor. Πρέπει να σημειωθεί πως και ο Alonso ήταν οριακά εντός της 16άδας που οδήγησε στο Q2.

Στη δεύτερη περίοδο έβαλαν και οι W07 τη μαλακή γόμα, με τον Rosberg εξ αρχής να ξεχωρίζει, όντας και πάλι αρκετά μπροστά από τον Hamilton – συγκεκριμένα τέσσερα δέκατα. Οι Ferrari ήταν στα 5 και 6 δέκατα, οι Red Bull στα 7 δέκατα και στο δευτερόλεπτο και όλη η εξάδα αποφάσισε να μην κάνει άλλο γύρο. Σωστά αν αναλογιστεί κανείς πως ούτε ένας από τους άλλους 10 οδηγούς δεν κατάφερε να πλησιάσει πιο κοντά από τα 1.4 δεύτερα από την κορυφή. Την πρόκριση στο Q3 πήραν και οι δύο Haas ενώ οι δύο Force India εκτόπισαν τις Williams! Σημαντική εξέλιξη δεδομένης της μεγάλης μάχης που δίνουν στους κατασκευαστές. Εκτός συνέχειας έμειναν ακόμα οι δύο οδηγοί της Toro Rosso, o Alonso και ο Palmer.

Δείχνοντας πως οι οδηγοί αυτού του επιπέδου είναι ικανοί ανά πάσα στιγμή για την ανατροπή, ο Lewis Hamilton βρέθηκε μπροστά από τον Rosberg στην πρώτη τους προσπάθεια στη μάχη για την pole, με 0.195 sec να τους χωρίζουν. Στα τέσσερα δέκατα ήταν οι Ferrari και οι Red Bull, με μόλις 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου να χωρίζουν αυτή την τετράδα!

Στην τελική μάχη ο Rosberg βρήκε τα ψυχικά αποθέματα να επιστρέψει στην κορυφή, όντας κατά 13 χιλιοστά ταχύτερος του teammate του! Έτσι πήρε την 30η του pole position και τρίτη συνεχόμενη στην Ιαπωνία. Τις προηγούμενες δύο όμως, δεν τις μετέτρεψε σε νίκες. Η Mercedes έκανε για τρίτη σερί χρονιά το lock out στη Σουζούκα, ήταν και το δέκατο φετινό της. Όμως ο ανταγωνισμός ήταν πιο κοντά απ’ ότι θα περίμενε κανείς: στα 3 δέκατα οι Ferrari με ταχύτερο τον Raikkonen, στα 5 δέκατα οι Red Bull με ταχύτερο τον Verstappen. Δεδομένης της ποινής 3 θέσεων στο grid που κουβαλάει ο Vettel από τη Μαλαισία, θα εκκινήσει πίσω από τους δύο ταύρους αλλά και τη Force India του Sergio Perez.

Αναλυτικά η κατάταξη: