X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Κίνας (FP1): Rosberg και… απρόοπτα!

Από δύο κόκκινες σημαίες επηρεάστηκε η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών.

Ο Nico Rosberg επικράτησε του Lewis Hamilton στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Κίνας, που αποτελεί τον τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.38.037 και ήταν 0.146 δεύτερα ταχύτερος του teammate του στη Mercedes. Ο μοναδικός που κινήθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο αλλά ήταν μισό πιο αργός από τον Hamilton, ήταν ο Sebastian Vettel για λογαριασμό της Ferrari.

Τo FP1 σημαδεύτηκε από δύο περιόδους κόκκινης σημαίας. Η πρώτη ήρθε νωρίς, όταν ο Felipe Massa έχασε τον έλεγχο στη στροφή της πίστας της Σαγκάης. Η έξοδος του ήρθε λόγω αστοχίας του πίσω αριστερού ελαστικού, που φάνηκε να αποκολλάται από τη ζάντα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Βραζιλιάνος επέστρεψε αργότερα στην πίστα αλλά το ελαστικό στον ίδιο τροχό, έχασε πίεση! Οι πρώτες έρευνες της Pirelli δεν έδειξαν κάποιο κλατάρισμα.

Όμως παρόμοιο πρόβλημα με το πίσω αριστερό ελαστικό του είχε και ο Kevin Magnussen της Renault, προκαλώντας τη δεύτερη κόκκινη σημαία της 90λεπτης διαδικασίας. Μάλιστα εκεί η διακοπή ήταν μισής ώρας, καθώς υπήρξε ενδελεχής έρευνα στην πίστα για θραύσματα.

Τις «στιγμές» του είχε και ο Hamilton, που έκανε δύο φορές τετ α κε στη στροφή 11. Ο Βρετανός ήταν με τη μέση γόμα ταχύτερος όλων αλλά στα τελικά στάδια του FP1, δηλαδή στο γεμάτο δράση τελευταίο 8λεπτο, είδε τον Rosberg να κινείται ταχύτερα. Ωστόσο ο Γερμανός παραπονέθηκε μέσω team radio για προβλήματα στη μονάδα ισχύος, λίγο πριν επιστρέψει στα pit.

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το Grand Prix Κίνας σε αριθμούς
Το GP Κίνας στην TV

24MEDIA NETWORK