X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Μ. Βρετανίας (FP3): 3 στα 3 για τον Hamilton

Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος και στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Άλλη μία πρωτιά πέτυχε ο Lewis Hamilton, που τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή και της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, δέκατου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Βρετανός επικράτησε οριακά του teammate του, την ώρα που στη Ferrari άρχιζαν οι πονοκέφαλοι. Ας τα δούμε αναλυτικά…

Μπορεί η πρωινή βροχή να είχε σταματήσει, ωστόσο στο ξεκίνημα του FP3 το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο και γι’ αυτό χρειάστηκε να περάσουν 20 λεπτά προτού δούμε κάποιον να τολμάει να βγει στην πίστα με σλικ ελαστικά. Καθόλου τυχαία, δεδομένου του χρόνου που έχασε την Παρασκευή, ο πρώτος που σημείωσε χρόνο με αυτά και συγκεκριμένα με τη σκληρή γόμα, ήταν ο Nico Rosberg.

Χρειάστηκε να φτάσουμε στα μισά της ωριαίας διαδικασίας για να αρχίσει και ο άμεσος ανταγωνισμός να πιέζει, για να αρχίσουν να κατεβαίνουν σημαντικά οι χρόνοι, συγκεκριμένα στο 1.31.2 για τον Hamilton και το 1.31.3 για τον Rosberg.

Όπως 21 λεπτά πριν το φινάλε, είχαμε ένα πολύ άσχημο ατύχημα για τον Marcus Ericsson, που προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Ο Σουηδός έχασε τον έλεγχο στην ταχύτατη στροφή Στόου και διέλυσε τη Sauber. Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε αν και προβλημαισμό προκάλεσε το γεγονός πως κατά τη σύγκρουση, έφυγε από τη θέση του το τιμόνι!

Αυτό το ατύχημα λογικά θα κρατήσει τον Ericsson θεατή στη μάχη των κατατακτήριων. Η δράση άργησε να αρχίσει αφού έπρεπε να διορθωθεί η ζημιά στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά, ωστόσο με το χρονόμετρο να κυλάει όπως πάντα συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις στις ελεύθερες δοκιμές.

Τελικά είχαμε 5 λεπτά δράσης στο τέλος, όλοι βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα και βελτίωσαν τους χρόνους τους αλλά στην κορυφή δεν άλλαξαν πολλά. Ο Hamilton παρέμεινε μπροστά από τον Rosberg, αυτή τη φορά με τη μεταξύ τους διαφορά στα 63 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ακολούθησαν οι δύο Red Bull και ο Sebastian Vettel που όμως με το που ολοκλήρωσε τον τελευταίο του γύρο, προδόθηκε ξανά από το κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari.

Αναλυτικά η κατάταξη:

24MEDIA NETWORK