X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Μονακό: H Ferrari έσπασε διπλή κατάρα

Η επιστροφή της Scuderia είναι πλέον γεγονός και το 1-2 των Φέτελ - Ράικονεν στο grand prix του Μονακό έφερε την οριστική επιβεβαίωση.

Με κόκκινο χρώμα, το χρώμα των μονοθεσίων της Ferrari, βάφτηκαν οι δρόμοι του Μόντε Κάρλο. Στον πιο λαμπερό αγώνα της σεζόν, ίσως και στον πιο επίπονο για τους οδηγούς, ο Ζεμπάστιαν Φέτελ και ο Κίμι Ράικονεν τερμάτισαν πρώτος και δεύτερος αντίστοιχα, επαναλαμβάνοντας ένα επίτευγμα που η ιταλική ομάδα δεν είχε πετύχει για επτά ολόκληρα χρόνια. Επτά χρόνια φαγούρας και γκρίνιας.

Παράλληλα, ο Γερμανός έγινε ο μόνος οδηγός της Ferrari που αντίκρισε πρώτος την καρό σημεία στο Πριγκιπάτο μετά το 2001 και την τότε νίκη του Μίκαελ Σουμάχερ. Έκτοτε είχαν νικήσει ο Κούλθαρντ, ο Μοντόγια, ο Γουέμπερ ακόμη και ο Γιάρνο Τρούλι, αλλά ποτέ πιλότος της Scuderia. Σαν κάποιος να είχε καταραστεί τα κόκκινα μονοθέσια και για 17 χρόνια έμεναν στη σκιά. Το ξόρκι ανήκε στον Φέτελ, ο οποίος, αφού προσπέρασε τον Ράικονεν μέσα στα pits και κράτησε μέχρι τέλους την πρωτοπορία, οδηγώντας με συνέπεια.

Μάλιστα με τους βαθμούς της νίκης πήγε στο +25 από τον (έβδομο) Λιούις Χάμιλτον, ενώ η Ferrari στο +17 από τη Mercedes.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που ήταν για δεύτερο σερί αγώνα στην πρώτη τριάδα.

H ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:

AP Photo/Frank Augstein

24MEDIA NETWORK