X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Ρωσίας (FP2): Η σειρά του Hamilton

Ο Lewis Hamilton πήρε τη σκυτάλη από τον teammate του και ήταν ταχύτερος στο FP2.

Το πρωί πρώτευσε ο Nico Rosberg, το απόγευμα ήταν η σειρά του Lewis Hamilton! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής που ελπίζει να επιστρέψει στις νίκες, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ρωσίας. Ακολούθησε η Ferrari του Sebastian Vettel, που όμως ταλαιπωρήθηκε ξανά από θέματα αξιοπιστίας.

Σε σχέση με την πρωινή περίοδο, μπορεί η θερμοκρασία αέρα να μην ανέβηκε (16 βαθμοί Κελσίου), ωστόσο η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν στους 39 βαθμούς Κελσίου. Παράγοντας ήταν και οι ισχυροί άνεμοι, που είχαν ταχύτητα 5.2 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Από το ξεκίνημα της διαδικασίας η Ferrari πέρασε στην κορυφή, με τον Vettel να σταματά τα χρονόμετρα στο 1.38.921 με τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli. Με την ίδια γόμα, λίγο αργότερα ο Rosberg πλησίασε στα μόλις πέντε χιλιοστά του δευτερολέπτου ενώ με τη συμπλήρωση 15 λεπτών, ο Hamilton κατέβηκε στο 1.38.311 (επίσης με τη μαλακή γόμα με τα κίτρινα διακριτικά).

Μικροεξόδους είχαμε πολλές, με τον Lewis Hamilton να χάνει εντυπωσιακά τον έλεγχο στη στροφή 4 λίγο πριν τη συμπλήρωση μισής ώρας. Κάπου εκεί οι περισσότεροι φόρεσαν τα ελαστικά πολύ μαλακής γόμας και με αυτά ο Vettel κατέβηκε άμεσα στο 1.38.235. Όμως τα καλά νέα για τη Ferrari δεν κράτησαν πολύ, λίγο αργότερα ο Γερμανός έμεινε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ενημερώνοντας μέσω ασυρμάτου πως έχασε τα ηλεκτρονικά στην SF15-H. Για μερικά λεπτά, επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ενώ ο Vettel έμεινε θεατής για το υπόλοιπο της διαδικασίας.

Όταν επιστρέψαμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς, ο Hamilton έσπασε το φράγμα του 1.38 και με επίδοση 1.37.583 τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή, εκεί που έμεινε μέχρι τέλους. Με τις ομάδες να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα, δεν υπήρξαν άλλες αλλαγές στους πρώτους χρόνους. Η καρό σημαία έπεσε με τον Pascal Wehrlein να παρκάρει τη Manor στην άκρη του δρόμου, παραπονούμενος πως έχασε ισχύ από τη μονάδα της Mercedes.

Αναλυτικά η κατάταξη:

24MEDIA NETWORK