X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP Βαλένθια: Παγκόσμιος ο Thomas Luthi

Ο Thomas Luthi έπρεπε να καταλάβει μία θέση από τη 13η και πάνω στον 17ο και τελευταίο αγώνα της σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος μοτοσυκλετών, για να πάρει τον τίτλο και τελικά τα κατάφερε. Ο Ελβετός αναβάτης της Εlit Gp Honda, τερμάτισε στην ένατη θέση στο gp της Βαλένθια η οποία ήταν αρκετή για να του χαρίσει τον πρώτο τίτλο στην καριέρα του.

Ο Thomas Luthi έπρεπε να καταλάβει μία θέση από τη 13η και πάνω στον 17ο και τελευταίο αγώνα της σεζόν του παγκοσμίου πρωταθλήματος μοτοσυκλετών, για να πάρει τον τίτλο και τελικά τα κατάφερε. Ο Ελβετός αναβάτης της Εlit Gp Honda, τερμάτισε στην ένατη θέση στο gp της Βαλένθια η οποία ήταν αρκετή για να του χαρίσει τον πρώτο τίτλο στην καριέρα του.

Ο κυριότερος αντίπαλός του, ο Φινλανδός Mika Kallio, έκανε το καθήκον του πανηγυρίζοντας άλλη μία νίκη η οποία όμως, δεν συνδυάστηκε με την κατάκτηση του τίτλου. Πάντως, η τελική διαφορά των 5 βαθμών ανάμεσα στους δύο αναβάτες μαρτυρά ξεκάθαρα τη μεγάλη μάχη που έγινε καθ'όλη της διάρκεια της σεζον.

Η τελική βαθμολογία

1. Luthi 242
2. Kallio 237
3. Talmacsi 198
4. Pasini 183
5. Simoncelli 177.



Πάντως η νίκη του Kallio χάρισε στην ΚΤΜ τον πρώτο της τίτλο στους κατασκευαστές. Η αυστριακή κατασκευάστρια εταιρεία ντεμπουτάρισε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2003 κι έγινε η πρώτη εκτός από τις Honda και Aprilia που κατακτά τον τίτλο από το 1988, όταν είχε στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια η Derbi.

Oι δηλώσεις του παγκόσμιου πρωταθλητή:

"Είναι υπέροχο να βρίσκομαι εδώ ως παγκόσμιος πρωταθλητής. Πε΄ρυσι πέρασα δύσκολες στιγμές, είχα πολλά ατυχήματα αλλά δούλεψα σκληρά τον χειμώνα και με τη νέα μου ομάδα αυτή τη σεζόν όλα κύλησαν εξαιρετικά. Είναι νωρίς ακόμη για να συνειδητοποιήσω ότι είμαι ο Παγκόσμιος πρωταθλητής. Πιστεύω ότι θα χρειαστώ αρκετό χρόνο".