X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Hamilton, κρύο και από κοντά οι Ferrari

Ενδιαφέρουσα τελική κατάταξη προέκυψε στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix που διεξάγεται στο Μεξικό και αποτελεί τον δέκατο-ένατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων, με τις δύο Ferrari, τις δύο Force India και μία Williams να τον χωρίζουν από τον teammate του και πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Nico Rosberg. Ας τα δούμε αναλυτικά…

H πίστα Hermanos Rodriguez υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 12 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 20. Τέσσερις οδηγοί χρησιμοποίησαν το σύστημα «Halo», ο Sergio Perez (Force India), o Felipe Massa (Williams), o Kevin Magnussen (Renault) και ο Pascal Wehrlein (Manor). Στο πρώτο μισάωρο, λόγω και των χαμηλών θερμοκρασιών, η δράση στην πίστα ήταν περιορισμένη. Λίγο πριν το ημίωρο ήταν που οι Mercedes βρέθηκαν όπως συνήθως στην κορυφή, με τον Lewis Hamilton να είναι δύο δέκατα πιο γρήγορος από τον Nico Rosberg. Όμως κάπου εκεί προέκυψε 10λεπτη διακοπή, όταν ο Felipe Nasr πάτησε πάνω σε κερμπ και εκεί διέλυσε την εμπρός αεροτομή της Sauber προκαλώντας καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Βάζοντας τη μέση γόμα, ο Hamilton κινήθηκε ακόμα ταχύτερα, την ώρα που το FP1 λάμβανε τέλος για τον Max Verstappen λόγω υπερθέρμανσης των πίσω φρένων της RB12. O Rosberg κινήθηκε κι αυτός ταχύτερα με τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli, πλησιάζοντας προσωρινά τον Hamilton στο ένα δέκατο, λίγο πριν τη συμπλήρωση της μίας ώρας. Όμως ο Βρετανός απάντησε, κατεβαίνοντας στο 1.20.914. Κάπου εκεί οι δύο Force India έβαλαν την πολύ μαλακή γόμα και μπήκαν σφήνα ανάμεσα στα ασημί βέλη, ενώ ο Daniil Kvyat είχε μία έξοδο στη στροφή 1. Οι δοκιμές και οι εναλλακτικές επιλογές συνεχίστηκαν, με τις Ferrari να σημειώνουν με τη μαλακή γόμα, τον 2 και τον 3 χρόνο, δηλώνοντας παρούσες ενόψει των επίσημων διαδικασιών.

Αναλυτικά η κατάταξη:

24MEDIA NETWORK