X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η επίμαχη συνομιλία Rosberg-Mercedes

Ο Γερμανός κινδυνεύει να χάσει τη δεύτερη θέση στο GP Μ. Βρετανίας.

Μπορεί ο Nico Rosberg να είδε δεύτερος την καρό σημαία στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, ωστόσο η θέση του είναι υπό αμφισβήτηση. Αιτία για αυτό, είναι η επικοινωνία που είχε μέσω team radio με την ομάδα του, όταν άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Mercedes W07 Hyrbid.

Συγκεκριμένα, έξι γύρους πριν τον τερματισμό, το μονοθέσιο του Γερμανού «έχασε» την έβδομη σχέση. Τότε ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Rosberg: Έχω πρόβλημα με το κιβώτιο.

Μηχανικός: Επίλεξε ρυθμίσεις Driver Default 1-0-1, chassis default 0-1, chassis default 0-1.

Μηχανικός: Απόφευγε την έβδομη σχέση Nico, απόφευγε την έβδομη σχέση.

Rosberg: Τι σημαίνει αυτό, να «πηδάω» σχέσεις;

Μηχανικός: Ακριβώς Nico, πρέπει να «πηδάς» σχέσεις.

Κάθε συνομιλία που βοηθά τον οδηγό θεωρείται απαγορευμένη και το μοναδικό παραθυράκι που αφήνουν οι κανονισμοί, αφορά θέματα που έχουν να κάνουν με καθοριστικές ζημιές στο μονοθέσιο.

Όλα αυτά, ενώ πριν από μερικές ημέρες η Παγκόσμια Ομοσπονδία είχε στείλει επιστολή στις ομάδας που τις ενημέρωνε πως θα ήταν ακόμα πιο αυστηρή σχετικά με τα team radios. Μένει να δούμε το πόσο…